Efektivní motivace a komunikace ve firmě

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Toto poradenství je poskytováno dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Poradenství

  • ID akce:
    1784443

Popis poradenství Efektivní motivace a komunikace ve firmě

Domluvíte se ve vaší organizaci? Mají všichni ty správné informace? Rozumí vám vaši podřízení tak, jak by měli? Umíte je motivovat? Neutíkají vám informace, nebo netrpí vaše autorita? Víte co dělat, aby zaměstnanci pracovali a moc vás to nestálo? Mohu vám pomoci!

 

Novinka: nyní si můžete objednat interní seminář efektnivní vnitřní komunikace pro vaši firmu nebo organizaci


Jedině motivovaní zaměstnanci jsou schopni podávat maximální výkon


Pracují vaši zaměstnanci nejlépe jak mohou? Mají všechny informace? Jsou správně motivováni? Nešíří se mezi nimi pomluvy a fámy?
 
Kvalitní vnitřní komunikace je základem úspěšné práce v jakémkoli oboru. Velmi často se ale stává, že i uvnitř úspěšných organizací se kvalitní komunikace nedostává. To nejen že snižuje jejich absolutní výkonnost, ale hlavně způsobuje velké problémy v okamžiku, kdy se organizace dostane do jakékoli nestandardní situace.

Jak vám mohu pomoci?

Základem úspěšné vnitřní komunikace je nastavení správné komunikační strategie, Komunikační strategie a komunikační mapa organizace určuje směry a procesy oficiálních toků informací. Spolu s nimi ale existují také toky neoficiální, které je potřeba mít alespoň v rámci možností pod kontrolou.

Jako sociolog a odborný poradce realizuji služby  pomoci a podpory při řízení, plánování i vyhodnocování procesů vnitřní komunikace.  Nabízím

- asistenci při řešení akutních problémů s vnitřní komunikací

-
pomoc při analýze stavu vnitřní komunikace v organizaci

- určování slabých a silných míst, komunikačních hrdel

- asistenci při nastavování komunikačních procesů

- poradenství při používání médii (časopisů, věstníků,
audiovizuálních médií atd.) pro komunikaci uvnitř firmy

- podpora vnitřní komunikace pomocí nových médií

- asistenci při řešení nežádoucí neformální komunikace (pomluvy, fámy, drby na pracovišti)

- hodnocení a evaluace komunikace a změn

- zvyšování schopnosti managementu komunikovat se
zaměstnanci a s kolegy
(viz manažerské dovednosti
)

- určování a definice komunikačních strategií