FINANČNÍ MANAGEMENT (úspěšný absolvent obdrží Osvědčení o rekvalifikaci - akreditace MŠMT ČR)

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    111812

Popis kurzu na míru FINANČNÍ MANAGEMENT (úspěšný absolvent obdrží Osvědčení o rekvalifikaci - akreditace MŠMT ČR)

Délka kurzu:
čtyři dvoudenní moduly

Charakteristika:
Kurz je určen pro zájemce, kteří se chtějí seznámit s marketingovými metodami v prostředí rozvinutého tržního hospodářství a s jejich aplikací v každodenní praxi.

Osnova kurzu:

Základy marketingu: Orientace firmy na trh, koncepce a strategie. Strategické plánování firmy a obchodu, analýzy, cíle, strategie. Marketingový proces, efektivní alokace marketingových zdrojů.
Marketingové informace: Marketingový operační systém. Mikroprostředí a makroprostředí firmy. Model chování spotřebitele, faktory ovlivňující chování spotřebitele. Druhy trhů, model chování spotřebitele. Informace o konkurenci.
Výrobková politika: Měření a předpovídání poptávky trhu, segmentace trhu. Marketingová strategie pro odlišování nabídky. Proces adaptace spotřebitele. Služby na podporu výrobků.
Distribuční politika: Distribuční cesty, alternativy a jejich hodnocení. Dynamika distribučních cest, spolupráce, konflikt a konkurence. Distributoři, skladování, zásoby, doprava, zodpovědnost.
Cenová politika: Metody a postupy při stanovení ceny, nákladová koncepce ceny, nabídka a poptávka. Cenová taktika a strategie, systém srážek a slev, propagační a diskriminační tvorba cen.
Komunikační politika: Proces komunikace, určení cílových příjemců, stanovení cílů komunikace, vytvoření zprávy, komunikační kanály. Komunikační mix. Přímý marketing, prodejní výstavy, hmotné stimuly, propagace, podpora prodeje, řízení prodejní síly, druh trhu.
Organizace a řízení marketingu: Navrhování prodejní síly, cíle, strategie, odměňování prodejců. Řízení prodejní síly, prodejci, motivování a hodnocení prodejců. Principy osobního prodeje.
Zkouška pro získání Osvědčení o rekvalifikaci