Dodavatelsko-odběratelské vztahy

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    1880279

Popis kurzu na míru Dodavatelsko-odběratelské vztahy

Průřezové školení zaměřené zejména na často se opakující činnosti nejen v oblasti účtování odběratelů a dodavatelů s vazbou i na Materiálové hospodářství a Odbyt.

Kromě běžných uživatelských informací budete seznámeni také s logikou nastavení systému. Školení je tak vhodné nejen pro začátečníky, ale také pro zkušené uživatele, kteří chtějí vědět více o tom, co se děje „na pozadí“.

Cena: 16 000,-Kč bez DPH
Délka: 2 dny


Nejbližší možný termín: TBA

Detail

Základní nastavení pro finanční účetnictví

  • Definice významu organizačních jednotek odrážejících strukturu podniku
  • Fiskální rok a účetní období, údržba účetních období pro různé typy účtů
  • Měny a směnné kurzy

Účty odběratelů a dodavatelů

  • Definice struktury účtů, návaznost odběratelských a dodavatelských účtů na hlavní knihu
  • Vztah mezi odběratelskými a dodavatelskými účty

Správa dokladů

  • Typy dokumentu a jejich vliv na zakládání dokladů
  • Účtovací klíč a jeho vliv na zakládání dokladů, význam statusu účetního klíče a účtu

Účtování dokladů FI

  • Rozdíly v účtování v enjoy a klasické transakci (FB60, FB70 versus FB01 apod.)
  • Účtování s referencí apod., praktické rady

Řízení zadání a účtování

  • Definice implicitních a uživatelských hodnot, pravidla pro změnu dokladu, analýza změn
  • DPH – druhy a souvislosti s účtováním
  • Definice platebních podmínek a srážek – základní, definice splátek
  • Způsoby storna dokladu
  • Vyrovnání otevřených položek, proces vyrovnání, vyrovnání účtů, účtování s vyrovnáním
  • Příjem a odeslání plateb, účtování částečné a zbytkové platby, zpracování kurzových rozdílů, vliv toleranční skupiny na účtování

Integrace FI s logistikou – SD a MM

  • Koncept integrace modulů a jejich organizačních jednotek
  • Tok dokladů – proces vzniků účetních dokladů na základě operace v logistice
  • Logistická likvidace faktur a případné možnost integrace workflow

Funkcionalita nové hlavní knihy

  • Koncept nové hlavní knihy
  • Základní nastavení nové hlavní knihy
  • Ukázka zaúčtování s rozčleněním dokumentu na CO objekty, popis řešení pro konsolidaci apod.

Ukázka vedoucí a vedlejší knihy