„Management a koučování v denní praxi, motivace, zpětná vazba“

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    2064534

Popis kurzu na míru „Management a koučování v denní praxi, motivace, zpětná vazba“

 „Management a koučování v denní praxi, motivace, zpětná vazba“

Program pro všechny, kdo řídí tým podřízených a jsou zodpovědní za jejich rozvoj.

Rozsah je variabilní podle potřeb, může být použitý pro trénink od jednoho do více dnů, i pro individuální koučování. Obsah je sestaven především z následujících témat:

Základní přístupy k druhým při zadávání úkolů

  • Spolupráce při vytváření plánu akcí a nutnost rozhodování
  • Lidé podporují to, co pomohli vytvořit – jak nejlépe zatáhnout do akce?
  • Důležitost nepřebírání úkolů druhých – „Kde je opice (povinnost splnit úkol)?

Management a koučování

  • Co je to „koučování“ v rámci vedení a řízení druhých?
  • Formy „koučování“ a jak je využívat v praxi?

Konstruktivní motivace

  • Jak zvýšit motivaci druhých pro přijímání zpětné vazby?
  • Hledání optimálního způsobu zvládání různých situací, které souvisí s výkonem, chováním, dosahováním cílů a předáváním zkušeností
  • „Motivační raketa“

Rozdíl a přínosy okamžité a strukturované zpětné vazby

  • Správné vyvážení odvahy a empatie – asertivní prosazení vs. zmírnění možného negativního dopadu zpětné vazby na druhé
  • Druhy a formy zpětné vazby, kdy a jak ji nejlépe poskytnout?
  • Vyvážená struktura - cesta od minulých výsledků přes současné dovednosti a schopnosti k budoucímu akčnímu plánu
  • Posílení schopnosti sebereflexe a schopnost sebehodnocení
  • Jak se nejlépe shodnout na hodnocení minulých aktivit a ověřit výsledek?

Jak nejlépe reagovat na chyby – pokárání s cílem dosažení zlepšení

  • Zaujetí neutrálního postoje: „Ano člověku, ne situaci.“
  • Důležitost pochvaly a ocenění výsledku.
  • Kontrola – důležitost a její vnímání jako nástroje pro neustálé zlepšování, ne pouze jako prostředek pro odhalování chyb

Příprava na jednání

  • Co udělat před různými situacemi, kdy máme čas se připravit?
  • Jak využít přípravy druhých?

Každý kontakt s vedeným pracovníkem může být „rozvojová schůzka“ naplňující dlouhodobý rozvoj!