Komunikační dovednosti po telefonu aneb jak zvládnout rozhovor se zákazníkem

Popis kurzu na míru Komunikační dovednosti po telefonu aneb jak zvládnout rozhovor se zákazníkem

Telefonický kontakt je nedílnou součástí našeho života, a to jak osobního, tak i toho pracovního. Aktivní telefonování je součástí každé pracovní činnosti. Oslovování zákazníků a řešení jejich požadavků přes telefon je podstatou většiny obchodních aktivit. Jak tedy co nejlépe zvládnout komunikaci po telefonu?

Obsah:

  • Výhody a nevýhody telefonního rozhovoru
  • Formy telefonických hovorů
  • Komunikace po telefonu a její specifika
  • Rozdíl mezi příchozím a odchozím hovorem
  • Profesionální přístup k telefonování
  • Struktura telefonického rozhovoru
  • Interní a externí zákazníci
  • Jak co nejlépe vést rozhovor se zákazníkem?
  • Procvičování

Rozsah: 1 den

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a pět ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.