Marketingové komunikace

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    3615091

Popis kurzu na míru Marketingové komunikace

Cílem kurzu je ukázat posluchačům ucelený pohled na veškeré oblasti související s přípravou marketingových a komunikačních strategií, vymezit základní pojmy marketingové komunikace a rozpoznat jejich implementaci na mezinárodních trzích v rámci jejich specifik, základy mediálního plánování a seznámit účastníky se současnými trendy v marketingových komunikacích.

Obsah kurzu

 

  • Teorie marketingových komunikací, historický exkurz a souvislosti. Dělení a specifikace marketingových komunikací a jejich synergický efekt v 21. pro potřeby trhu českého a EU

  • Marketingový mix,  trh a jeho analýza, metody analýzy marketingového prostředí, sběr dostupných dat a jejich hodnocení

  • Strategický marketingový proces: plánování, řízení, realizace, kontrola a hodnocení (STEP, SWOT, PORTER v konkrétních případech firmy), novodobé trendy a vnímání marketingových komunikací

Délka kurzu

16 hodin

Organizace výuky

2 × 8 vyučovacích hodin nebo
4 x 4 vyučovací hodiny

Lektorský tým

Prof. Ing. Jaroslav Světlík, Ph.D.

Ing. Mgr. Petra Jandourková