COLD CALLING - AKVIZICE, VOLÁNÍ NA STUDENÉ KONTAKTY, DOMLUVENÍ SCHŮZKY A OBCHODU

Popis kurzu na míru COLD CALLING - AKVIZICE, VOLÁNÍ NA STUDENÉ KONTAKTY, DOMLUVENÍ SCHŮZKY A OBCHODU

KURZ - TRÉNINK NA ZAKÁZKU, ŠITÝ NA MÍRU VAŠIM POTŘEBÁM

Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě a domluvit osobní setkání je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka. Cold calling neboli volání naslepo však patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu.


Vydatný trénink zaměřený na první kontakt s klientem, zaujetí napoprvé, jak hovořit s potenciálním zákazníkem, struktura hovoru, sjednání schůzky

 

  • Jak se vypořádat se strachem z odmítnutí, zachovat vnitřní klid, překonat dílčí neúspěch a nenechat se jím odradit?
  • ​Jak si zajistit více obchodních schůzek?
  • Jak zaujmout klienta, aby mě poslouchal?
  • ​Jak mám působit,  abych nebyl/a vnímaný/á jako další otravný telefonát?

 


​URČENO

pracovníkům call center, obchodníkům, podpoře obchodu, podnikatelům, kteří sami oslovují potenciální klienty

PŘÍNOS

  • odstranění zábran telefonovat neznámým potenciálním klientům
  • zvýšení jistoty v telefonickém sjednávání schůzek
  • získání tipů a rad, jak efektivně zvyšovat počet schůzek a obchodů

OBSAH

  • Vyhledávání kontaktů
  • Pravidla akvizičních telefonátů
  • Struktura telefonátu
  • Vkládání drobných informací, které usměrňují uvažování partnera
  • Získávání informací od klientů v omezeném čase
  • Citlivé vedení klienta bez myšlenkových skoků
  • Volba vhodných slov a jejich dopady na další průběh hovoru
  • Jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta
  • "Čtení" zákazníků na základě jejich slov a vět
  • Efektivní využívání otázek 
  • Zpracování námitek klientů
  • Domluvení schůzky - proces, struktura
  • Tipy na organizaci práce, stres, nepříjemné situace, obtížní klienti

Potřebujete zvládnout i další dovednosti?

Profesionální telefonická komunikace ve firemní praxi ► 
Telemarketing - nabídky a  prodej po telefonu ►  
AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ komplexní 3 modulový trénink telefonické komunikace   

METODY

Interaktivní trénink řešení konkrétních klíčových modelových situací, nácvik jednotlivých postupů, strategií a techniky akvizičních telefonátů, analýza řešení modelových situací, audio nahrávky a poskytnutí zpětné vazby. Případové studie z praxe - ne teorie, ale nácvik konkrétního chování, které vede k nabídce produktu, k domluvení schůzky a  uzavření objednávky.
Poměr praxe a teorie: 80:20

LEKTORKA

- lektorka telefonické a obchodní komunikace s praxí operátorky a surpervizorky v call centru, řídí vlastní call centrum, specializuje se na telemarketing, tvorbu call skriptů, mystery calling a cold calling.


Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace

5 tipů, jak obvolávat studené kontakty 

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
First name
Company
Job title
Email
Phone
Text
Because of spam protection, please answer the following question how much is five and eight ? Write the sum in digits.
*Course order or request for more information is forwarded directly to the course provider. Non-discounted prices offered by EduCity match those offered by course providers. LAST MINUTE and sale discounts are available only when ordering through EduCity.