JIRA Service Desk - agent

Popis kurzu na míru JIRA Service Desk - agent

Atlassian JIRA Service Desk je silný nástroj pro podporu standardních procesů, reportů a zajištění řešení požadavků. Tento kurz je určen pro začátečníky nebo uživatele s menší znalostí systémů JIRA. Je zaměřen zejména na uživatele JIRA Service Desk aplikace, kteří pracují v zákaznické podpoře či poskytují pomocí tohoto systému podporu koncovým uživatelům a budou pracovat v roli Agenta. Je také vhodný pro manažery zákaznických center a center uživatelské podpory či uživatele, kteří ke své práci JIRA Service Desk potřebují a chtějí se naučit s informacemi pracovat detailněji. Úvod do JIRA Service Desk Prostředí zákazníka Pracovní plocha agenta Zákaznický požadavek z pohledu JIRA Spolupráce na řešení zákaznického požadavku Automatizace Vyhledávání a reporty Schvalování požadavku prostřednictvím portálu Customizace zákaznického portálu
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je osm a pět ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.