Blue ocean strategy – online seminář (1 hodina)

Popis kurzu na míru Blue ocean strategy – online seminář (1 hodina)

Chcete získat nové zákazníky? Lze vytvořit vlastní tržní prostor, ve kterém nebudete mít po určitou dobu konkurenci? Existuje ověřený postup, který by firmám pomohl dosáhnout tohoto cíle? Blue Ocean Strategy (hodnotová inovace) je prověřený systematický postup, který slouží k inovaci produktu a vytváření nebo rozšiřování trhu. Seminář povede: Vilém Patloka, Blue Ocean Strategy Practitioner Úvodní případová studie a vysvětlení principů metodiky. Způsob výběru produktu vhodného pro inovační projekt. Prvotní porovnání hodnotové nabídky s konkurencí v daném odvětví. Pojmenování současných zákazníků a tzv. tří okruhů “nezákazníků”. Identifikace bariér, které zákazníky i nezákazníky odrazují od nákupu a používání současného výrobku nebo služby. Šest cest, kterými lze vytvořit nebo rozšířit poptávku po vašich produktech. Inovace produktu (Co vytvořit, posílit, omezit a odstranit), realizace a komunikace.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je osm a pět ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.