Vyjednávání s dominantními zákazníky

Popis kurzu na míru Vyjednávání s dominantními zákazníky

 

  • Hlavní chyby při jednání s partnerem - zákazníkem řádově větším, než jsme my sami

  • Zájmy a postoje ve vyjednávání

  • Vyjednávací taktiky – vyjednávání s velkým partnerem musí začít dlouho před tím, než usedneme k vyjednávacímu stolu

  • Umění rozkrýt sféry vlivu ve velké firmě, abychom vyjednávali nejen správně, ale také se správnými lidmi

  • Způsoby, jak obrátit síly partnera ve svůj prospěch

  • Manipulativní techniky ze strany dominantního zákazníka (nátlak, vyhrožování, ironie, lhaní aj.), jejich rozpoznání a obrana proti nim

 

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a deset ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.