Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz. Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Cíl: * Získat informace, podněty a zkušenosti o principu, zásadách a dovednostech telefonního kontaktu se zákazníkem * Osvojit si techniku telefonního kontaktu za účelem dosažení schůzky nebo obchodu * Osvojit si techniku získání pozornosti a vzbuzení zájmu po telefonu
Obsah: * Příprava, volba taktiky a stanovení cílů * Překonávání zástupců kompetentní osoby * První dojem a úvod hovoru * Zvládání úvodního nezájmu a odmítnutí * Zjišťování a odhazování potřeb po telefonu * Překonávání různých překážek po telefonu (stres, častá tíseň, mobilní telefon, nepozornost a další) * Zkušební uzavření a ověření zájmu * Klíčové a pozornost udržující otázky