Prezentační univerzita

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    465264

Popis kurzu na míru Prezentační univerzita

Prezentační univerzita je ucelený tréninkový program, který…
• Vám přinese odpověď na otázky, jak vhodně prezentaci připravit a jak ji zajímavě a prakticky vést,
• Vás připraví na obratné zvládnutí obtížných a neočekávaných situací,
• Vás seznámí s novinkami v oblasti audiovizuální podpory (techniky),
• Vám poskytne prostor pro výměnu zkušeností s ostatními účastníky, pro které jsou prezentace   součástí jejich pracovní náplně.

Komu je trénink určen
Kurz využijí manažeři, obchodní zástupci, specialisté, lektoři a všichni ti, kteří potřebují přesvědčivě a efektivně prezentovat.

Metody
PŘED VLASTNÍM TRÉNINKEM:
• E-learningové testy: (Test osobnosti a test prezentačních dovedností. S výsledky se pracuje v průběhu kurzu)

V PRŮBĚHU TRÉNINKU:
• Brainstorming a diskuse: (Např. na téma „Jak vytvořit správnou image prezentátora“)
• Případové studie: (Analýza budoucího auditoria; Zpracování scénáře prezentace)
• Videotrénink: (Praktické procvičování gestikulace, práce s hlasem apod..)
• Simulační cvičení: (Předvedení připravené prezentace, záznam, projekce, zpětná vazba)

PO TRÉNINKU:
• Konzultace: (prostřednictvím webu, e-mailu)

Náplň kurzu
PREZENTAČNÍ UNIVERZITA I – 2 dny
• Osobnost prezentátora (Sebereflexe a reflexe potřeb účastníků; Jak posilovat charisma a svoji autoritu? Zvládání trémy)
• Forma prezentace (Jak způsobem a formou podání učinit obsah zapamatovatelným – mimika, gesta, postoj, práce s hlasem)
• Jak připravit obsah (Definování cíle, zpracování koncepce a scénáře, metody strukturování do logických celků)
• Proč a jak udělat prezentaci interaktivní (Je pozornost auditoria „trvale udržitelná“?  Způsoby zapojování účastníků)

PREZENTAČNÍ UNIVERZITA II – 2 dny
• Jak využít prostředky interakce (brainstorming, skupinové diskuse, případové studie. Motivace účastníků prezentace)
• Překonávání obtížných situací (Jak reagovat na vyrušování, nepozornost, nepříjemné otázky a námitky účastníků)
• Audiovizuální podpora (Jak využít moderní AV techniku k posílení pozornosti a zapamatování dané prezentace)

Cena: 18 200,- Kč (+ 19% DPH)/osoba

Termíny:
I. část 12. - 13. 2.
II. část 12. - 13. 3.