INTERNET MARKETING

Popis kurzu na míru INTERNET MARKETING

Určeno
Pracovníkům marketingových oddělení firem a vrcholovému managementu

Cíl
Seminář dává odpovědi na otázky co je internet marketing, jaké formy existují, jaké je chování uživatelů internetu, jaké jsou nejúčinnější metody oslovení zákazníků přes internet, kolik stojí reklama. Účastníci tak získají potřebné vědomosti pro práci v oblasti internetového marketingu.

Metody
Přednáška, seminář, diskuse a praktické procvičení poznatků. Analýza příkladů a řešení případových studií.

Forma
2 denní tréninkový seminář 
(pro vrcholový management 1.den); 1. den - seznámení s internet marketingem, 2.den -  témata probrána podrobně (i podle přání zákazníka) a zároveň jsou na praktických ukázkách demonstrovány některé formy internet marketingu a jejich účinnost s ohledem na činnost zákazníka.

1. den

  • Hledání informací
  • Zpracování informací
  • Formy internet marketingu
  • Účinnost reklamy
  • Náklady na internet marketing

2. den

  • Skryté techniky hledání
  • Optimalizace pro vyhledávače podrobně
  • Placené zápisy do katalogů
  • Sponzorované odkazy
  • Zaručené pozice na klíčová slova
  • PPC reklama
  • Produktový Social Marketing
  • Blog a diskusní fórum jako forma reklamy
  • Jiná forma marketingu podle přání zákazníka
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je šest a tři ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.