Popis kurzu na míru Vedení rozhovoru - technika kladení otázek
Situace z praxe: Stává se z obchodního jednání monolog? Obchodník nemá schopnost ani ochotu klientovi naslouchat? Klient nemá dostatek prostoru k tomu, aby se k jednotlivým bodům vyjadřoval?
O čem se povede dialog: Správná otázka jako pomocník dokonalé analýza klientových potřeb. Jaké otázky zvolit? Jak od klienta zjistit důležité informace a nepůsobit při tom vtíravě? Načasování správných otázek. Proč je aktivní naslouchání předpokladem ke komunikaci a udržení rozhovoru? A o dalších otázkách, které k danému tématu položíte...
Očekávaný přínos: Účastníci si uvědomí, zákonitosti a systematičnost ve vedení rozhovoru a kladení otázek, sestaví si vlastní osnovu otázek, kterou potřebují k důkladné analýze zákazníkových potřeb, přání a tužeb Firma získá obchodníky, kteří otázky nekladou nahodile, ale cílevědomě, tím se jejich produktivita značně zvyšuje a jednání profesionalizuje
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.