Telemarketing

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Marketingové kurzy Kurzy na míru Obchodní dovednosti
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    537342

Popis kurzu na míru Telemarketing

Telemarketing

      Cílem tohoto našeho úspěšného programu je nauka profesionality při proaktivních telefonních hovorech s klienty.

     Rozvoj a osvojení si aktuálních technik a přístupů při prodeji po telefonu. Získávání potenciálních klientů po telefonu.

     Kvalitní nabídka a prezentace produktů a služeb společnosti.

     Zvládání reakcí a námitek nespokojeného klienta.

Úloha a role profesionála komunikujícího po telefonu. Základní pravidla pro komunikaci, typy komunikace.

Důležitost optimální péče o zákazníka. Co je to technická, organizační a osobní stránka servisu. Význam kvalitního servisu. Potřeby zákazníků a cíle zákazníků.

Pravidla vedení hovoru. Kladení a formulace otázek. Jak nabídnout pomoc.

Nejčastější chyby v komunikaci. Používání frází. Pravidla komunikace se zákazníkem.

Volba vhodných slov - pozitivní slovník. Naslouchání a vcítění – individuální přístup.

Osobní a věcná rovina. Oddělení profesionální a osobní role.

Typologie zákazníků. Jak určíme typ zákazníka. Využití typologie v praxi.

 

 

Významnost prodeje po telefonu. Fáze prodejního hovoru. Pravidla prodeje po telefonu.

Pozitivní a negativní formulace. Námitky při prodeji. Techniky uzavírání obchodu.

Vytváření zájmu. Využití typologie pro prodej po telefonu.

Parametr versus užitek.Techniky budování a udržení kvalitních vztahů.

Přesvědčivá argumentace. Techniky práce s hlasem.

Nejčastější problémové situace v hovoru. Obtížní zákazníci a jejich potřeby.

Prevence obtížných situací.

Pravidla komunikace stížností a reklamací.

Reklamace - principy, struktura hovoru.

Kladení a formulace otázek při reklamacích a prodeji. Řešení problémů.