tacs - Kvalita a orientace na zákazníka

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
Kurz zařazen do kategorií kurzů na míru
Manažerské kurzy Kurzy na míru
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    586850

Popis kurzu na míru tacs - Kvalita a orientace na zákazníka

Kvalita a orientace na zákazníka

kurz je určen pro:
pracovníky managementu. Předběžné znalosti nejsou požadovány.

rozsah:
2 dny

absolvent získá:
  podklady pro analýzu vztahu se zákazníky,
  přehled o nástrojích pro budování a upevňování loajality zákazníka,
  schopnost aplikace přístupů RM a CRM.

popis:
Pochopení zákaznické orientace jako základního východiska pro budování vztahového marketingu, politiku kvality a služeb, pro zvyšování loajality zákazníka, dosahování konkurenční výhody a rozvoje péče o zákazníka. Přispět ke správnému chápání firemních hodnot a podnikatelské strategie a k jejich konzistentnímu prosazování směrem ke koncovému zákazníkovi. Naučit se aplikovat základní koncepty a principy v oblasti kvality a služeb a využívat je v rámci vlastní organizace. Kurz je připravován ve spolupráci s Bureau Veritas.

obsah:
Zákaznické orientace jako ústřední sdílená hodnota v poslání firmy a zdroj pro diferenciaci
RM (Relationship Marketing) a CRM (Customer Relationship Management)
Faktory na strategické a taktické úrovni pro budování a upevňování loajality zákazníka
Aplikace vybraných modelů
SERQUAL (model kvality služeb)
TQM a EFQM
ilustrace "best practices" prostřednictvím příkladů a studií

 

Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003