
kurz je určen pro:
pracovníky managementu. Předběžné znalosti nejsou požadovány.
absolvent získá: podklady pro analýzu vztahu se zákazníky,
přehled o nástrojích pro budování a upevňování loajality zákazníka,
schopnost aplikace přístupů RM a CRM.
popis:
Pochopení zákaznické orientace jako základního východiska pro budování vztahového marketingu, politiku kvality a služeb, pro zvyšování loajality zákazníka, dosahování konkurenční výhody a rozvoje péče o zákazníka. Přispět ke správnému chápání firemních hodnot a podnikatelské strategie a k jejich konzistentnímu prosazování směrem ke koncovému zákazníkovi. Naučit se aplikovat základní koncepty a principy v oblasti kvality a služeb a využívat je v rámci vlastní organizace. Kurz je připravován ve spolupráci s Bureau Veritas.
obsah:
Zákaznické orientace jako ústřední sdílená hodnota v poslání firmy a zdroj pro diferenciaci
RM (Relationship Marketing) a CRM (Customer Relationship Management)
Faktory na strategické a taktické úrovni pro budování a upevňování loajality zákazníka
Aplikace vybraných modelů
SERQUAL (model kvality služeb)
TQM a EFQM
ilustrace "best practices" prostřednictvím příkladů a studií
Více informací na:
web: http://www.tacs.cz
e-mail: info@tacs.cz
gsm: +420 604 234 003