Asertivita pro pracovníky prodeje

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    62331

Popis kurzu na míru Asertivita pro pracovníky prodeje

Vyrovnaný, otevřený a čestný způsob přístupu k problémům upevňuje mezilidské vztahy a je důležitý zejména při budování dlouhodobých obchodních, partnerských a jiných vztahů, na kterých nám záleží. Zvládnutí asertivních dovedností vede k tomu, že rozpory, které musí být konfrontovány, konfrontovány jsou, že dochází k výměně nezbytných informací, i když je to nepříjemné nebo nesnadné.




CÍLE

seznámit účastníky s významem asertivního chování, jako dalšího prostředku efektivní komunikace

dovést účastníky k pochopení asertivních práv a k jejich optimálnímu uplatnění v reálných komunikačních transakcích při obchodním jednání

naučit účastníky prakticky používat vybrané asertivní techniky v obchodním jednání



TÉMATA

vymezení asertivity

typy chování

agresivní chování

pasivní chování

manipulativní chování

asertivní chování

srovnání jednotlivých typů chování

asertivní práva

iracionální myšlenky a automanipulace

asertivní dovednosti

poskytování volných informací

sebeotevření

jistota projevu

perzistence

přijatelný kompromis

otevřené dveře

negativní aserace

negativní dotazování

asertivní nesouhlas

asertivní obligace




METODA
Program je prakticky orientovaný a jako základní bude používána interaktivní metoda výuky. Většina výukových aktivit je založena na cvičeních a námětech účastníků z jejich reálné profesní, případně soukromé praxe a na modelování optimálního užití vybraných asertivních technik s využitím videotechniky.


Účastníci obdrží i studijní materiál (příručku), kde bude stručně a přehledně zpracována probíraná problematika.




DÉLKA KURZU: 2 DNY




MAXIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: 12