urz je určen manažerům nákupu, střednímu a vyššímu managementu společností, kteří rozhodují o firemních nákupech.
Cílem kurzu je prezentovat soubor přístupů a metod:
- vedoucích k vyšší efektivitě firemního nákupu
- vedoucích ke zkvalitnění strategického a operativního řízení nákupu
- tvorby strategie nákupu podniku.
Kurz se zabývá klíčovými pravidly a základními úkoly nákupu, zdůrazňuje práci s materiálovými skupinami, dále se zabývá strategickým řízením nákupu, procesy strategického a operativního nákupu, procesními rolemi nákupu, plánováním a kontrolou nákupu.
Pozornost je věnována strategickým analýzám vztahujícím se k nákupu. Závěrečná část je zaměřena využití a důležitost IS/IT v nákupu.
Dozvíte se, jak pro hodnocení nabídek a vlastní výběr dodavatelů můžete využít elektronickou aukci a jak lze pomocí tohoto nástroje vyjednat lepší dodavatelské podmínky a ceny.
Úspora u prvních realizovaných e-aukcí se pohybuje v přibližném rozmezí od 5 do 25% oproti původním cenám. Výjimkou však nejsou podstatně vyšší úspory.