EFEKTIVNÍ TELEFONOVÁNÍ pro asistentky, sekretářky a recepční

Popis kurzu na míru EFEKTIVNÍ TELEFONOVÁNÍ pro asistentky, sekretářky a recepční

Cíl:
Seznámit účastníky se zásadami vedení telefonického rozhovoru, umění jasného a stručného vyjadřování.

Obsah:
* Zásady komunikace
* Složky komunikace
* Telefonický rozhovor – něco o etiketě a slušném chování
* Jasná formulace myšlenky a obsahu sdělení
* Komunikace s partnery, kteří nedokáží sdělit, co vlastně chtějí
* Jak na neodbytné volající
* Slušné, ale důrazné odmítnutí volajícího
* Komunikace s agresivním, vyhrožujícím či nekonstruktivním partnerem

Metody výuky:
Moderovaná diskuze, modelové situace, hry, samostatné úlohy, videoanalýza.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a devět ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.