POSTUPY VEDENÍ ROZHOVORU S RŮZNÝMI TYPY KLIENTŮ

Popis kurzu na míru POSTUPY VEDENÍ ROZHOVORU S RŮZNÝMI TYPY KLIENTŮ

Určeno pro
všechny obchodníky, kteří mají zájem naučit se pracovat s různými typy klientů.

Cíl:
Uvědomit si různé typy klientů z hlediska jejich projevů v jednání s druhými lidmi, procvičit si variantní postupy vedení rozhovoru s klienty.

Obsah:
* Jak poznáváme druhé
* Možnosti a meze využití typologií při jednání s klienty
* Typy interpersonálního chování
* Typy klientů a navazování kontaktu
* Zvládání námitek a podpora rozhodování
* Doporučení pro jednání s náročnějšími typy klientů

Metody výuky:
Interaktivní výklad, skupinová diskuze, interaktivní cvičení, videotrénink a zpětná vazba.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a devět ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.