TVORBA SLOGANŮ, TITULKŮ A TEXTŮ pro prospekt, katalog a reklamu

Popis kurzu na míru TVORBA SLOGANŮ, TITULKŮ A TEXTŮ pro prospekt, katalog a reklamu

Určeno pro
pracovníky z oblasti marketingu a přímého marketingu.

Cíl:
Prakticky si vyzkoušet vytvoření sloganu, titulku a reklamního textu.

Obsah:
* Praktický význam literárních postupů v tvorbě reklamního textu
* Tvorba sloganů
* Titulky v reklamním textu
* Text pro leták, prospekt, katalog, účelové tiskoviny
* Inzeráty, inzertní seriály
* Text venkovní reklamy
* Psaní kreativního textu
* Řazení informací
* Vyváženost emocionální a racionální stránky reklamního sdělení
* Nejčastější chyby
* Praktické cvičení

Metody výuky:
Praktické cvičení ve skupinách: tvorba titulků k tiskovému inzerátu (schopnost udržet vazbu mezi textem a vizuálem), tvorba titulků k direct mailu (triky pro udržení pozornosti čtenáře).
Individuální praktické cvičení: psaní textu se zřetelem na zachycení základní osy příběhu, psaní textu s důrazem na jazykový rytmus. Prezentace textů a jejich vyhodnocení.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je devět a tři ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.