Popis kurzu na míru UVEDENÍ HOSTŮ V RECEPCI, SEKRETARIÁTU aneb na prvním dojmu záleží
Cíl: * Uvědomit si, že i prostředí a vzhled pracovníků ovlivňuje vnímání celé firmy (hotelu) * Pochopit, jak vzhled ovlivňuje emoce lidí, se kterými jednáme * Uvědomit si, že rovnocennou součástí mimoslovní komunikace je vzhled pracovníků i pracoviště
Obsah: * Pracoviště jako prostor pro přijetí návštěv (hostů) * Profesionální vzhled – pracovnice sekretariátu nebo recepce jako „vývěsní štít“ firmy (hotelu) * Psychologické působení oděvu, účesu a líčení s přihlédnutím k historickému vývoji * Formální a neformální vzhled * Vzhled a prostor jako součást mimoslovní komunikace * Jak číst a využívat mimoslovní signály v komunikaci s hosty * Základní komunikační techniky – naslouchání, vedení hovoru, zvládání obtížných situací při úvodním setkání
Metody výuky: Výklad s praktickými ukázkami, následná diskuze s účastníky, řešení individuálních situací, práce ve skupinách, hry, filmové ukázky, trénink modelových situací ve skupině, videotrénink s následnou analýzou.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.