ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ

Popis kurzu na míru ZVLÁDÁNÍ KONFLIKTNÍCH SITUACÍ

Určeno pro
manažery, obchodníky, pracovníky klientského servisu, reklamačních oddělení a každého, kdo se při řešení pracovních povinností může dostat do konfliktní situace.

Cíl:
Dokázat zvládat situace hrozící vznikem konfliktu, umět již nastalý konflikt vyřešit.

Obsah:
* Zásady komunikace
* Co je to konflikt
* Příčiny jeho vzniku
* Vývoj
* Typy konfliktů
* Nejlepší způsob řešení konfliktu – nepřipustit, aby vznikl
* Metody řešení už vzniklého konfliktu
* Typy lidí a způsob komunikace s nimi

Metody výuky:
Moderovaná diskuze, modelové situace, hry, samostatné úlohy, videoanalýza.
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je devět a čtyři ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.