Aktivní telemarketing

Popis kurzu na míru Aktivní telemarketing

EFEKTIVNÍ KOMUNIKACE
* slovní, mimoslovní a hlasové ovlivňování
* nástroje účinné komunikace
* význam a techniky aktivního naslouchání
KOMUNIKACE PO TELEFONU
* aktivní x pasivní telemarketing
* význam hlasového ovlivňování; práce s hlasem
* pravidla účinné argumentace
PRODEJNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE
* význam emocionální a informační roviny pro hodnotu obchodního vztahu
* motivační prodej - definování pojmu, využití motivačních principů při telemarketingu
* struktura vedení prodejního rozhovoru (úvodní orientační část; práce s potřebami klienta; prodej výhody a užitku; způsoby uzavírání prodejní dohody)
* techniky ovlivňování (jak v telefonu komunikovat a co neříkat, aktivní dotazování – typy otázek a jak na ně reagovat, nákupní signály, práce s námitkami, …)
TRÉNINKOVÁ ČÁST PROGRAMU
* nácvik aktivního naslouchání
* videotrénink (hraní rolí s následným rozborem nahrávek)
ZÁVĚREČNÉ HODNOCENÍ
* shrnutí a hodnocení programu účastníky a lektorem
* zpracování individuálních akčních plánů jednotlivých účastníků
Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je pět a devět ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.