„Když zákazník nemluví“ – využití řeči těla a odhalení kupních signálů klienta

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu eu-dat.cz.
Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci. Nebo použijte poptávkový formulář.
  • Kurz na míru

  • ID akce:
    712213

Popis kurzu na míru „Když zákazník nemluví“ – využití řeči těla a odhalení kupních signálů klienta

Popis programu:

Při obchodních jednáních jsou situace, kdy zákazník nemluví a přesto nám toho mnoho říká. Často jsou to zásadní informace důležité pro uzavření, nebo naopak odmítnutí prodeje, jako např.: „Vysvětlení mně stačí, jsem rozhodnutý koupit“. „Nerozumím Vám.“„Mluvíte dlouho“. „To co říkáte mě nezajímá, ale zajímalo by mě něco jiného.“

Tento program vás naučí porozumět vašim klientům, i když nemluví.

Užitek pro prodejce:

Prodejci po skončení programu budou mít dostatek informací o tom:

>     Co nám zákazník říká, i když nemluví.

>     Jak reagovat na neverbální sdělení zákazníka.

>     Jak odhalit kupní signály zákazníka.

Současně získají dovednost:

>     Jak porozumět řeči těla a správně zareagovat.

Do praxe si odnesou:

>     Nejčastější neverbální signály vysílané zákazníky a seznam možných reakcí na ně.

>     Dostatek inspirace, tipů a podnětů od trenérů pro využití v praxi.