TELEFONICKÝ PRODEJ, jak sjednat schůzku

Popis kurzu na míru TELEFONICKÝ PRODEJ, jak sjednat schůzku

Cíl kurzu:
Naučit se a procvičit  si komunikační a prodejní techniky jak získat zákazníka na svojí stranu a efektivně nabídnout zboží nebo službu, dojednat návštěvu.

Cílem je i procvičit správnou komunikaci, jak se vyvarovat nesprávných návyků při komunikaci po telefonu, jak zefektivnit prezentaci vaší společnosti, jak při komunikaci po telefonu používat hlas a intonaci, jak řešit problémové spory a konflikt.

Nejvhodnější pro:
Vhodné pro všechny, kteří chtějí být při telefonování úspěšní. Začínající i pokročilé telefonní operátory pasivního i aktivního telemarketingu, asistentky, sekretářky, prodejce, pracovníky ve službách.

Obsah kurzu:
• Analýza stávajícícho prodejního projevu po telefonu
• Rozbor kladů, záporů a návyků při telefonování
• Nácvik prodejní rétoriky - co zaujme, co odradí
• Nácvik prodejního hovoru se zákazníkem
• Nácvik efektivního sjednání schůzky
• Nácvik řešení komunikačních střetů a nepříjemného klienta
• Nácvik řešení reklamací  a problémů po telefonu
• Význam evidence hovorů a statistik - hledání úspěšnosti  

Poznámky: 
OtazníkObchodníci, manažeři, asistentky, telefonní operátoři, prodejci často potřebují dojednat schůzku, nabídnout službu nebo prodat zboží - jak ale pracovat efektivně?


Metody:
Teorie a vysvětlení
Nácviky, simulace, trénink
Zpětná vazba

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je pět a osm ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.