Produktový marketing

Popis kurzu na míru Produktový marketing

Cíl: Nalezení optimální organizační formy pro plánování a řízení Vašich produktů. Dozvíte se podrobné informace k cenové politice a možnostech aplikace v prodeji.

Obsah :
Rozbor sortimentní politiky firmy, určení ekonomického a životního cyklu produktu z pohledu redukce či rozšíření sortimentní řady
Kalkulace nákladů firmy z pohledu manažerského účetnictví, metody kalkulace nákladů v obchodě, posouzení systému udělování zákaznických slev
První část cenové politiky: elasticita poptávky a nabídky, křížová a příjmová elasticita
Práce s bodem zvratu (B.E.P.), ocenění rizik projektového řízení pomocí multiplikačních koeficientů, stanovení objemových a cenových citlivostí
Druhá část cenové politiky: cenové strategie, psychologické faktory stanovení ceny, možnosti stanovení ceny v konkrétní situaci s ohledem na náklady, kupujícího a konkurenci

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a deset ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.