Základy marketingové komunikace

Popis kurzu na míru Základy marketingové komunikace

Cíl: Získání přehledu o účinných nástrojích komunikace na základě celé řady praktických příkladů, seznámení se způsoby budování jednotné image společnosti.

Obsah:                                                                                                             Základní pojmy marketingu, co je marketing a komu slouží, jeho úloha ve firmě
Cíle marketingu, strategický a operativní marketing
Marketingový mix, komunikační mix
Analýza marketingových příležitostí, výzkum a výběr cílových trhů
Tvorba marketingových strategií                                                                           Postavení komunikace v marketingové strategii firmy
Schéma komunikačního procesu
Model kupního chování zákazníka
Komunikační modely Learn-Feel-Do (AIDA, hierarchie účinků, FCB Grid)
Positioning
Příprava komunikační strategie
Nástroje komunikačního mixu (reklama, podpora prodeje, PR, osobní prodej, přímý marketing)
Reklama - cíle,obsah-struktura-formát reklamních sdělení, výběr médií (TV, tisk, rozhlas, venkovní nosiče), zhodnocení účinku reklamy
Podpora prodeje- spotřebitelská soutěž, veletrhy, výstavy, vzorky, prémie, dary, rabaty, slevy, hry, loterie
Public Relations - tiskové zprávy, články, reportáže, projevy, semináře, společenské akce, výroční zprávy, firemní publikace, charita, sponzorství, lobbying
Osobní prodej - příprava a řízení prodejců, vedení obchodního jednání
Přímý marketing - katalogový prodej, telemarketing, teletext, Internet

Kontaktovat dodavatele kurzu na míru
Jméno
Společnost
Pozice ve firmě
E-mail
Telefon
Text
Kontrola proti spamu. Kolik je čtyři a devět ? Součet zapište číslicemi.
*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.