Cíl: Zvýšení schopnosti samostatně a kvalitně vykonávat každodenní pracovní úkoly asistenta/ky, organizovat svoji práci, aktivně přispívat k vytváření… |
Cíl: Naučit se vést profesionální obchodní korespondenci. Obsah : Pravidla pro písemný styk s domácími i zahraničními partnery Úvod do diplomatického… |
Cíl: Využívat maximálně výhod, které telefonická komunikace nabízí, naučit se pracovat se svým hlasem, plánovat a vyhodnocovat efektivitu hovorů. Obsah… |
Cíl: Osvojit si základní poznatky z komerčního a občanského práva. Obsah : Právní aspekty podnikání fyzické osoby a právnické osoby podle… |
Cíl: Osvojit si základní poznatky ze základů účetnictví. Obsah : Základy účetnictví Základní účetní pojmy Právní úprava účetnictví Účetní terminologie… |
Cíl: Zjistit, co je vůdčí osobnost, zdá se vůdcovství naučit, co musí vůdce vědět a respektovat, jaké bývají osobní slabiny vůdců, motivace vůdců… |
Cíl: Naučit se, kdy a jak delegovat pravomoci. Naučit se využívat specifických schopností každého člena pracovního kolektivu. Zapojením ostatních… |
Cíl: Zvládnout techniky efektivního vedení lidí. Obsah: Pojem - leadership Naplňování řídících procesů k efektivnímu dosažení cíle Leadership je více… |
Formátování dokumentu Automatické obsahy… |
Cíl: Získání náhledu na problematiku vyhoření, rozpoznání prvotních příznaků syndromu vyhoření u pracovníků, kteří nepodávají takové výkony, na které… |
Cíl: Objasnit odpovědí na otázky: Proč zavést týmovou práci? Co to obnáší? Jaká je úloha manažera - vedoucího týmu? Obsah : Vývoj směrem k týmu - co… |
Cíl: Zdokonalit Vaši schopnost použít účinné formy motivace v konkrétních podmínkách u konkrétních lidí. Lépe rozpoznat potřeby pracovníků, jejich… |
Cíl: Osvojit si dovednosti pro efektivní vedení porad, umět překonávat zaběhnuté způsoby myšlení, prostřednictvím efektivních metod umět vyprodukovat… |
Cíl: Seznámení se s alternativou tradičního, direktivního přístupu k vedení lidí - koučováním, založeným na společné práci pracovníka a jeho kouče na… |
Cíl: Osvětlit a prohloubit znalosti specifických procesů, které jsou typické při skupinové práci (Co přináší skupinová dynamika do pracovního výkonu… |
Cíl: Poskytnout účastníkům základní informace a přehled hlavních otázek a problémů, které se objevují při zadávání, přípravě, realizaci a ukončování… |
Cíl: Zdokonalit náhled na vlastní osobnostní potenciál a možnosti Vašeho individuálního růstu v různých oblastech života s cílem harmonického vývoje… |
Cíl: Naučit se používat techniky tvorby nápadů a inovací. Ukázat výhody tvořivého přístupu k řešení problémů. Povzbudit cílevědomý trénink tvořivosti… |
Cíl: Zamyslet se nad vlastním stylem práce, hospodařením s časem a zvládáním zátěže. Odhalit výkonové, časové, komunikační a osobnostní rezervy v… |
Cíl: Naučit se chápat jednání a chování partnera, rozvinout schopnost nadchnout vlastním chováním a vystupováním ostatní lidi, získat je, motivovat a… |
Cíl: Lépe pochopit konflikt nejenom jako negativní jev, ale především jako anci nalézat pozitivní aspekty a tím uvolňovat tvůrčí potenciál jedinců i… |
Cíl: Naučit se využívat svůj čas efektivně. Naučit se identifikovat a odstranit "časožrouty". Seznámit se s pravidly a plánovacími nástroji time… |
Cíl: Maximalizovat potencionál možné strategické dohody pro všechny zainteresované strany a umožnit Vám i dalším účastníkům jednání lépe prosazovat… |
Cíl: Ušetřit čas na administrativě, novinách, internetu, na ovládnutí angličtiny, na zkouškovém období apod. Vše zároveň při lepším zapamatování či… |
Cíl: Lepší pochopení toho, jak stres vzniká, jaké jsou jeho projevy a jak eliminovat následky stresu v osobním i firemním životě prostřednictvím… |
Cíl: Podpora duševního i fyzického zdraví. Snadnější zvládání zátěžových situací, odhalení výkonové, časové a osobnostní rezervy v plnění pracovních… |
Cíl: Lépe se vyrovnávat s psychickým napětím, rozpoznat jeho zdroje v běžném životě i pracovním procesu. Zvládnout zásady psychoregulace, způsoby… |
Cíl: Osvojit si základní aspekty dovedností vyjednávat pod nátlakem, eliminovat násilí a agresivitu spojenou s netypickými metodami prosazování… |
Cíl: Seznámit se základními pravidly komunikace po telefonu, získat sebejistotu při řešení obtížných situací a naučit se využívat takových výrazových… |
Cíl: Naučit se transformovat požadavky od vnitřních oddělení organizace na konkrétní výrobek a dodavatelé, neboť pro úspěch je rozhodující "správný… |
Cíl: Seznámit účastníky s nejnovějšími světovými trendy a aktuálními problémy (požadavky) v oblasti nákupu a zásobování. Cílem je zvýšit efektivitu… |
Cíl: Seznámit účastníky s významem hodnotové analýzy, jejími metodami a aplikací v podmínkách firem ve vztahu k nákupu a přípravě výroby. Obsah : Úvod… |
Cíl: Seznámit účastníky s metodami cenové analýzy a jejich praktickou aplikací v nákupu a zásobování jako významného faktoru snižování nákladů ve… |
Cíl: Osvojit si dovednost analyzovat a hodnotit vstupní informace, na základě kterých se dokážete se svým týmem správně rozhodnout, a za toto… |
Cíl: Seminář si klade za cíl na praktických cvičeních a ukázkách pomoci manažerům a zástupcům jednotlivých společností osvojit si "etiketu v praxi… |
Cíl: Osvojit si schopnost ovládat svůj dech a hlas. Získat návyky hlasové hygieny. Trénovat rétorické dovedností. Obsah… |
Cíl: Zvýšení profesionality Vašich veřejných projevů, zvýšení Vaší sebejistoty při prezentacích a umocnění Vaší přesvědčivosti. Obsah: Pravidla… |
Cíl: Definovat cíle prezentace, analyzovat posluchače, připravit strukturu a obsah prezentace, vystupovat před posluchači, přesvědčivě, srozumitelně a… |
Cíl: Vytvářet kvalitní vizuální pomůcky, používat základní grafická pravidla, navrhovat grafický vzhled prezentace, tvořit návrhy jednotlivých snímků… |
Cíl: Všem, kteří jsou připraveni zažít úspěch při prezentaci v anglickem jazyce. Obsah: Upoutání pozornosti Argumentování Členění a struktura… |
Oblasti buněk - pojmenování, zápis dat do oblasti buněk, vzorce s názvy oblastí Automatický formát tabulky… |
Cíl: Orientace v procesu tvorby marketingových strategií. Prostřednictvím nových poznatků i praktických ukázek se zdokonalit ve schopnosti vytvořit… |
Cíl: Zdokonalit Vaše dovednosti vystupování v souladu se společenskou etiketou, umožnit lépe se vyznat ve společenských zvyklostech (včetně stolování… |
Cíl: Nalezení optimální organizační formy pro plánování a řízení Vašich produktů. Dozvíte se podrobné informace k cenové politice a možnostech… |
Cíl: Důkladně se seznámit se všemi nástroji public relations a s tím, jakým způsobem je využívat pro komunikaci firmy. Obsah: Public relations (PR) a… |
Cíl: Dozvědět se nejnovější teoretické poznatky z oblasti komunikace s médii, umožnit Vám nácvik simulovaného rozhovoru před kamerou a následnou… |
Cíl: Získat informace o tom, jak poskytovat informace veřejnosti, aby co nejméně poškodily image Vaší firmy, jaké informace poskytovat a v jakém… |
Cíl: Získat přehled o možnostech využití marketingových nástrojů v zákazníkově rozhodovacím procesu a možnosti, jak zvýšit prodej poskytováním… |
Cíl: Seznámit se specifiky mezinárodního prostředí, hlavními formami vstupu na zahraniční trhy, základními koncepcemi a podnikatelskými strategiemi… |
Cíl: Poznat marketingové principy a jejich užití v praxi, získat informace, co může efektivní uplatňování marketingu přinést pracovníkům obchodu… |