KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis

    Vystudovala Universitu J.A.Komenského - andragogika.

    Praxe: Vedení  podniku, ředitelka velkoobchodu, manažer obchodní skupiny finančního poradenství a pojišťovnictví. Od r.2000 vedoucí projektů vzdělávání, vedoucí divize vzdělávání v nadnárodní personální společnosti, koordinátor outplacementových a outdoorových projektů,  poradce projektů AC. Od r. 2007 trenér, kouč a lektor.

    Specializace: Prodejní a manažerské dovednosti, Psychologie prodeje, Komunikační dovednosti,  Personalistika pro manažery, Koučink.

  • Místo konání

  • Region:
    Praha
  • Adresa:
    Antala Staška 34, Praha 4
  • Termín

  • Doba trvání:
    1 den
  • Počet vyučovaných hodin:
    8
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI

Cíl kurzu:

  • Vysvětlit a procvičit komunikační nástroje a jejich využití  v denní praxi.
  • Poznat signály, které lze vypozorovat z gest, mimiky, řeči těla.
  • Vysvětlit, jak vzniká nedorozumění či konflikt mezi lidmi.
  • Naučit se vyjednáváním dosáhnout oboustranně akceptovatelných cílů a odstranit komunikační spory.

Nejvhodnější pro:

Vhodné pro všechny, kteří chtějí lépe komunikovat, vést podřízené, vystupovat před druhými, prezentovat, ovlivňovat spolupracovníky nebo zákazníky či klienty.

Obsah kurzu:

  • Analýza brzd a posuvníků účinné komunikace 
  • Komunikace jako proces, který lze řídit
  • Vlastní řeč těla a co lze rozpoznat na řeči těla druhých 
  • Oční kontakt 
  • Ruce jako nositelé informací 
  • Gesta a symboly, hra rukou v obličeji 
  • Osobní a pracovní prostor 
  • Verbální projev 
  • Umění zeptat se
  • Umění naslouchat 
  • Vznik nedorozumění a konfliktů 
  • Win-Win jednání jako základy asertivní komunikace 

Metody:

  • Práce ve skupinách
  • Praktická cvičení
  • Nácviky
  • Zpětná vazba
  • Teorie a vysvětlení
  • Diskuze

Poznámky:

Správná a efektivní komunikace verbální i neverbální v rámci firemního prostředí se ukazuje jako velmi důležitý článek pracovního procesu, který se týká všech zaměstnanců.
Chcete lépe vést rozhovory a jednání?  Chcete odstranit nedorozumění na pracovišti?  Chcete umět lépe využít přesvědčovacích technik?   Chcete pochopit duševní pochody vašich zákazníků a spolupracovníků?   Chcete efektivněji dosahovat svých cílů při vyjednávání  a zároveň uspokojovat požadavky druhé strany?
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - CADET GO, s.r.o.

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je deset a tři ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

CADET GO, s.r.o.

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Antala Staška 34, 140 00 Praha 4

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace