Komunikace a vyjednávání po telefonu

Kurzem Vás provede Barbora Kozelková

Lektorka a trenérka v oblasti komunikace a prodeje „Training is expensive. Books are expensive. All learning is expensive. Beeing stupid is still…

Základní info

Popis kurzu

Komunikace a vyjednávání po telefonu

Cíle kurzu

Seminář vám pomůže zvýšit efektivitu vaší telefonické komunikace s klienty, dodavateli, partnery.

Určeno pro

Seminář je určen pracovníkům zákaznického servisu, oddělení reklamací, pohledávek, operátorům callcenter, pracovníkům realizace zakázek, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem, asistentům/asistentkám různých oddělení.
Všem, kteří po telefonu koordinují, sjednávají, vyjednávají, vymáhají.

Obsah kurzu

• co je profesionální telefonická komunikace,
• specifické telefonáty (koordinace aktivit, vyjednávání, sjednání termínu, dohodnutí obchodní schůzky, vymáhání, stížnosti apod.),
• efektivní práce s cílem telefonátu,
• vyjadřovací styly podle účelu telefonátu,
• naslouchání,
• řízení průběhu telefonátu,
• asertivita po telefonu,
• nácviky telefonátů se zpětnou vazbou.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Komunikace a vyjednávání po telefonu

Vybraný termín:

28.3.2040  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a pět ? Součet zapište číslicemi.