Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

STRATEGIE ZAVÁDĚNÍ LEAN FILOSOFIE

Základní info

Od LEAN auditu po strategii budování efektivního výrobního systému

I když je Lean Manufacturing čím dál rozšířenější v našich podnicích, stále je ještě dost firem, které se pro tuto filosofii a způsob rozhodlo až v poslední době, nebo teprve vůbec zvažuje její zavedení a používání ve větším rozsahu, ať už z pohledu šíře nebo hloubky organizační struktury.

Tím pádem pro ně existuje spousta otázek…

Jak postupovat, čím a kde začít, na co se soustředit, čeho se vyvarovat, jak správně vybrat vhodnou metodu, jak zapojit zaměstnance, jak umět vyhodnotit, jestli to pro nás je nebo není přínosné, co všechno hodnotit, kdo a jak implementaci řídí atd.

To jsou oblasti semináře, který by měl ukázat, jak na zavedení Lean v komplexní šíři a ze všech úhlů pohledu.

Lektor

Komu je seminář určen

Vrcholoví manažeři, vedoucí podniků, vedoucí výroby, vedoucí technologie, průmysloví a procesní inženýři, LEAN manažeři.

Cíle semináře

  • Seznámit a vysvětlit základní principy Lean Manufacturing.
  • Ukázat postup implementace štíhlého podniku.
  • Ukázat možnosti zapojení pracovníků do implementace.
  • Ukázat možnosti vyhodnocování přínosů.
  • Postup tvorby produkčního systému.
  • Prezentovat ukázky realizovaných transformačních projektů a workshopů v dané oblasti.
  • Představit principy základních metod Lean a jejich přínosy.

Program

  • Základní principy Lean manufacturing.
  • Způsob a postup zavádění štíhlé výroby.
  • Rizika implementace.
  • Jak hodnotit přínosy Lean.
  • Produkční systémy – tvorba, struktura a význam.
  • Prezentace realizovaných projektů a workshopů v dané oblasti.
  • Principy vybraných základních metod Lean:
  • 5S
  • TPM
  • SMED
  • KAIZEN

Přihlášky a dotazy

Ing. Ivana Pohanková - manažerka vzdělávání
ivana.pohankova@e-api.cz
+420 724 431 542

STRATEGIE ZAVÁDĚNÍ LEAN FILOSOFIE

Vybraný termín:

28.5.2019  Slaný
09:00 – 16:00 hod.

Cena
4 900 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a šest ? Součet zapište číslicemi.