Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Business analýzy

Základní info

Baví Vás analyzovat data nebo máte za úkol hledat souvislosti a z toho odvozovat platné odpovědi? Schopnost rozhodování na základě dat a faktů je dnes zásadní konkurenční výhodou. Analytické schopnosti, zručnost práce s daty a obecná informační gramotnost je očekávána od mnoha pozic napříč firmou. Tento intenzivní třídenní seminář Vás kompaktně seznámí s praktickými postupy, jak data dolovat, přesýpat, analyzovat, reportovat a interpretovat.

Cílová skupina

  • analytici všech oblastí (marketing, prodej, nákup, výroba, logistika či HR)
  • business konzultanti
  • vedoucí projektů
  • zástupci business uživatelů zodpovědní za komunikaci s IT
  • všichni, kdo se podílejí na přípravě a vyhodnocení plánů a reportů
  • všichni, kdo chtějí správně využívat selský rozum
  • parťáci, kteří chtějí pružně reagovat na vzniklé situace a požadavky

Obsah semináře

Klíčové otázky:

  • Připravil Vás někdo systematicky na práci analytika?
  • Víte, na co se ptát manažerů, pro jasné zadání a cílenou analýzu?
  • Znáte nástroje, techniky a postupy, které mohou zlepšit Vaše analytické schopnosti?
  • Uplatňujete nejlepší principy grafického návrhu tabulek, reportů a dashboardů?

Obsah semináře:

  • klíčové prvky business analýzy, nástroje a techniky
  • typy úloh a stanovení cílů analýz na příkladech z praxe marketingu, prodeje, výroby, nákupu či logistiky, zobecnění přístupu k analýzám
  • skupinová práce: porozumění zadání, identifikace datových zdrojů, porozumění datům, příprava dat, výběr klíčových informací
  • volba analytických postupů, využití statistických funkcí
  • interpretace dat, reportování a komentování výsledků analýzy
  • design tabulek, reportů a dashboardů v praktických příkladech

Business analýzy

Vybraný termín:

10.12.2019 –  12.12.2019  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena
15 800 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je pět a sedm ? Součet zapište číslicemi.