Kurz / Vedoucí a manažer kvality laboratoře I.

 
 
 
 
 

Kurz / Vedoucí a manažer kvality laboratoře I.

<< Zpět

Cena: 6500,- Kč bez DPH
Délka kurzu: 2 (dny)

Pro tento kurz nejsou vypsány termíny.

Pro koho je kurz přínosný?
Kurz je určen vedoucím a manažerům kvality laboratoře se základními znalostmi systémů managementu, kteří si chtějí své znalosti a dovednosti prohloubit. Není určen pro úplného nováčka bez znalosti systému managementu kvality (znalosti můžete získat praxí, nebo účastí na kurzech Manažer kvality laboratoře - základní znalosti a dovednosti  a Vedoucí laboratoře - základní znalosti a dovednosti).

Na co se ve vzdělávacím kurzu zaměříme?
Zaměříme se na vedení a řízení laboratoře z pohledu požadavků norem ČSN EN ISO/IEC 17025:2018 a ČSN EN ISO 15189:2013, přezkoumání systému managementu, zpětnou vazbu od zákazníků, komunikaci a asertivitu. 
Kurz navazuje na kurzy Manažer kvality laboratoře - základní znalosti a dovednosti  a Vedoucí laboratoře - základní znalosti a dovednosti, ale jejich absolvování není podmínkou pro účast na této vzdělávací akci.

Po absolvování kurzu účastník obdrží OSVĚDČENÍ o účasti.

 

Nevyhovují Vám termíny školení? Potřebujete vyškolit více zaměstnanců? Nebo chcete přizpůsobit program vzdělávacího školení na míru, aby odpovídal potřebám Vaší organizace? Na základě Vašich požadavků připravíme školení ve firmě.


ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO PREZENČNÍ ŠKOLENÍ
Učebna je pro účastníky otevřená od 08.15 hod.
Prezentace účastníků: 08.30 - 09.00 hod.
Začátek kurzu: 9.00 hod.

ORGANIZAČNÍ POKYNY PRO ONLINE ŠKOLENÍ
Zkouška připojení a otevření virtuální učebny od 08.30 hod.
Prezentace účastníků: 08.30 - 09.00 hod.
Začátek kurzu: 9.00 hod.

1. den: 9.00 až 16.00 hod.

  • Vedení a řízení laboratoře z pohledu ČSN EN ISO/IEC 17025:2018 a ČSN EN ISO 15189:2013
  • Politika a cíle kvality
  • Přezkoumání systému managementu
  • Hodnocení spokojenosti zákazníků
  • Případové studie: cíle a plány pro dosažení cílů kvality, hodnocení spokojenosti zákazníků

2. den: 9.00 až 16.00 hod.

  • Úskalí vnitropodnikové komunikace, příčiny a důsledky ovlivňující efektivitu komunikace ve společnosti
  • Cíle firmy a komunikační sítě
  • Komunikační dovednosti - vnímání, neverbální komunikace, aktivní naslouchání
  • Postoje v interpersonální komunikaci a transakční analýza
  • Komunikační nástroje
  • Asertivita a zvládání manipulativního chování
  • Případové studie: nácvik komunikačních dovedností

Lektor: Ing. Martina Dvořáková; Ing. Alena Fischerová; Ing. Lenka Kohoutová; Jana RejtharováIng. Simona Hobzíková, MBASoňa Pršalová, BBA


Pro další rozvoj doporučujeme účastníkům kurzy:

Vedoucí a manažer kvality laboratoře II.
Vedoucí a manažer kvality laboratoře III.
Vedoucí a manažer kvality laboratoře IV.
Vedoucí a manažer kvality laboratoře V.
Vedoucí a manažer kvality laboratoře VI.
Vedoucí a manažer kvality laboratoře VII.

 

 

 

 
tel/fax: 566 620 261 | e-mail: info@systemy-jakosti.cz© SYSTÉMY JAKOSTI s.r.o.