Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Externí a interní komunikace

Kurzem Vás provede Ing. Simona Myslikovjanová, MBA

HR Business partner / process manager / corporate education consultant & trainer / coach

Základní info

Cíle kurzu

Udržujete s okolním světem dlouhodobě dobré vztahy? Pro Vaši společnost je velice důležité zvýšit povědomí o Vaší činnosti u širší veřejnosti. Nemusí jít jen o Vaše zákazníky, ale také o potenciální kandidáty na pracovní místa ve Vaší organizaci, neboť i toto patří do externí komunikace.
Účastníci dále získají přehled o možnostech využití či nástrojích interní komunikace, budou schopni navrhnout v typických situacích vlastní firmy efektivní formu interní komunikace, odhalit překážky bránící účinné interní komunikaci a využít fungující interní komunikaci jako základ pro celkové zvýšení efektivity práce (snížení nákladů a zvýšení výkonu) v organizaci.

Individuální přístup ke každému účastníkovi, aplikace na segment podnikání daného účastníka, aktivní trénink, výklad obohacený příklady z praxe.

Interaktivní workshop pod vedením lektorky specializující se na komunikaci a rozvoj komunikačních dovedností jednotlivců a pracovních týmů. Součástí se tak stanou řešení praktických příkladů z praxe účastníků, řešení modelových situací. Každý účastník tréninku získá individuální zpětnou vazbu.

Určeno pro

Seminář je určen pro široký segment účastníků: HR, asistentky, jednatelé, manažeři, OSVČ, zaměstnanci...

Obsah kurzu

Smyslem semináře je zapracovat na vašich modelových situacích a řešit Vaše podnětná fakta. Budeme se věnovat působením vlivů externí a interní komunikace.

Psychologie jedince:
• typologie osobnosti,
• zákazník/klient:
– osobnost jako zákazník,
– vlivy působící na spotřební chování,
– vlivy interní, externí, sociální, kulturní, individuální,
– osobní kontakt se zákazníkem,
• externí komunikace a co zákazník očekává:
– image firmy,
– corporate identity, archetypy firmy,
– worklife balance firmy
Komunikace v každodenní práci
• verbální komunikace - interní komunikace mezi středisky:
– porozumění,
– naslouchání, další úrovně naslouchání, praktické modelové situace a ukázky,
– vyjadřování vlastního názoru, příprava vlastního projevu,
– správné kladení otázek,
– upselling jako nezbytný nástroj, jeho formy,
– schopnost vyjadřovat se stručně, jasně, konkrétně,
– crosselling,
– sebereflexe
• komunikační kompetence manažera
– checklisty a zpracování
• fáze úspěšné komunikace
– kontakt – kontrakt – debriefing,
– modelové situace a praktická cvičení
• neverbální komunikace
– zrakový kontakt (vzájemné pohledy, pohledy stranou, uhýbání,…), mimika (pohyby očí, úst, tváře), kinetika (celkové pohyby těla, chůze), gestika (pohyby rukou), haptika (doteky, poplácávání, podávání ruky, objetí), proxemika (vzdálenost od druhých, její změny), posturologie (polohy těla, držení rukou, poloha nohou), paralingvistika (zabarvení hlasu, rychlost a plynulost řeči, síla a tón hlasu,
– jiné znaky – produkce – účes, oblečení
• emoce
– emoční kalibrace,
– modelové situace
• stěžejní pilíře jak interní, tak externí komunikace
– cyklus postupného zlepšování PDCA
– obraz vaší firmy,
– standardy kvality,
– kodexy chování

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Externí a interní komunikace

Vybraný termín:

11.11.2019  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a devět ? Součet zapište číslicemi.