Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

ITIL Continual Service Improvement + certifikační zkouška

Základní info

Continual service improvement je poslední fází životního cyklu poskytování IT služeb podle doporučení ITIL. Úkolem této fáze je zlepšovat. Zlepšovat jak výsledky práce IT oddělení, tzn. IT služby, tak i způsob poskytování těchto služeb, tzn. IT procesy. V rámci této fáze se pracuje se dvěma aspekty. Prvním je kvalita služeb nebo procesů a druhým je jejich cena. Výsledkem by pak mělo být zlepšování kvality a snižování nákladů. Tento třídenní akreditovaný kurz se zaměřuje na jednotlivé principy, dílčí aktivity, metody a nástroje použité v jednotlivých procesech. Dále se zaměřuje na role (a jejich odpovědnosti) definované v těchto procesech, na využívané technologie a v neposlední řadě na implementaci a s ní spojené výzvy a rizika.

Akreditované školení ITIL Continual Service Improvement + certifikační zkouška zajišťuje ict-123.com nebo ociris, akreditované PeopleCert Examination Institute.

ITIL Continual Service Improvement + certifikační zkouška

Vybraný termín:

12.8.2020 –  14.8.2020  Praha

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a deset ? Součet zapište číslicemi.