Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Internetový marketing

Základní info

Základní délka kurzu je jeden den. Výuka probíhá na počítačové učebně vybavené datovým projektorem. Optimální počet posluchačů v kurzu je šest až osm. Každý posluchač má k dispozici samostatný počítač a obdrží zdarma kvalitní literaturu ke kurzu. V průběhu kurzu je k dispozici občerstvení a během přestávek možnost volného přístupu na internet.

Kurz je určen pro ty, kteří se chtějí jít s dobou a orientovat se v širokém spektru internetového marketingu. Obsahem kurzu je teoretické a praktické znázornění vybraných částí internetového marketingu, pro co nejlepší pochopení a názorné zobrazení toho, co funguje a jak to funguje. Řeč bude nejen o SEO neboli optimalizaci webových stránek pro vyhledávače. V našem komplexním shrnutí internetového marketingu se dále dozvíte více o tom, jak efektivně využívat placenou PPC reklamu, hromadný e-mailing nebo sílu sociálních sítí. Na praktickém příkladu uvidíte, jak analyzovat data pomocí nástroje Google Analytics, nebo jak zjistit co nejvíce informací o konkurenčním webu a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.

Cílem kurzu je prohloubit znalosti z oblasti internetového marketingu. Dovést účastníka k pochopení a využití marketingových principů a aktivit na internetu v širokém spektru firemního a osobního využití. Na kurzu účastníci získají potřebné znalosti a dovednosti, které pomůžou v konkurenčním boji dnešní doby. Na kurzu je kladen velký důraz na pochopení důležitosti zákazníka. Pochopení jeho potřeb a chování je základním principem marketingu. Účastníci kurzu budou dále seznámeni s možnostmi analýz, které jsou nutné pro měření marketingových aktivit, vyhodnocování úspěšnosti a stanovení dalších postupů pro firemní rozvoj.

Přínos kurzu pro účastníky:

  • Orientace v nástrojích internetového marketingu
  • Schopnost efektivně plánovat marketingové kampaně a minimalizovat zbytečné investice
  • Usnadnění práce se zákazníkem – maximalizace výstupů
  • Přesné vyhodnocení kampaní z hlediska zvýšení obratu

Kurz je rozdělen do bloků s následujícím přehledem probírané látky:

  • Internetový marketing a jeho specifika
  • Komunikační proces a vliv internetu
  • Dobrý web - dobrý základ
  • E-shop a podnikání na internetu
  • Mobilní web a mobilní aplikace
  • Nástroje internetového marketingu
  • SEO a jeho význam
  • Hromadný E-mailing
  • PPC kampaně
  • Virální marketing a sociální sítě
  • Analýza chování uživatelů
  • Provázanost internetových kampaní – praktický workshop
  Po absolvování kurzu obdrží každý účastník osvědčení o absolvování kurzu / certifikát. Na kurz může být navázáno státní zkouškou k získání kvalifikace Specialista marketingu

Rozsah výuky a organizace výuky:

  • Celková délka kurzu je jeden školicí den, vždy 9:00 – 16:00 hodin.
  • Kurz probíhá ve skupinách prezenční formou na učebně.
  • Součástí kurzu je malé občerstvení, nealkoholické nápoje a káva nebo čaj.
  • Všichni účastníci obdrží ke kurzu studijní materiály, případně kvalitní literaturu k dalšímu studiu.
  • Kurz vždy probíhá na našich pražských učebnách. V případě dohody s účastníky je možno kurz absolvovat internátně na našem vzdělávacím středisku na Zbirohu (www.kvasek.cz), nebo na našich učebnách na Karlovarsku.
  • Kurz vyučuje  tým zkušených lektorů: Ing. Marek Laurenčík, MBA, Ing. Michal Bureš, CSc, Jan Andrš, Mgr. Rostislav Peška a další odborníci k některým dílčím tématům kurzu.

Podrobné informace o kurzu naleznete na našem webu:
http://www.jubela.cz/pocitacove-vzdelavani/kurz/internetmarketing/

Podrobnou osnovu ke stažení naleznete:
http://www.jubela.cz/file/internetmarketing.pdf

Internetový marketing

Vybraný termín:

19.10.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je dvě a dvě ? Součet zapište číslicemi.