Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

TELEFONOVÁNÍ V PRAXI - efektivní a úspěšná telefonická komunikace

Základní info

Telefonická komunikace je důležitou součástí prodeje, péče o klienty i vizitka firmy.


Nevadí vám telefonování, ale chcete se zbavit pocitu, že někoho obtěžujete? Jsou někdy vaše hovory příliš dlouhé, málo efektivní, nejste si jistí, jak reagovat? Pojďte to změnit!

Je-li náplní vaší práce

  • podávání informací po telefonu
  • telefonická komunikace s novými i stávajícími klienty
  • vyřizování servisních telefonátů, reklamací či stížností
  • prodej či sjednávání schůzek po telefonu

Chcete-li

  • volat bez obav či nepříjemného pocitu
  • vyřizovat telefonáty rychleji, efektivněji a příjemněji
  • zaujmout klienta již při prvním kontaktu
  • vědět, jak reagovat na nepříjemného nebo neodbytného klienta
  • zjistit, jak se o klienta opravdu zajímat
  • umět se užitečněji ptát a zjistit všechno, co potřebujete vědět
  • zvýšit prodej či dobře reprezentovat vaší společnost

pak vás praktický trénink s lektorkou Lenkou Jedličkovou přesvědčí, že to není nic složitého.

Lenka si sama prošla telefonickou komunikací všech pozic - operátorka klientského servisu, obchodnice, manažerka obchodního týmu, spolumajitelka call centra.
Na základě bohatých zkušeností a důrazu na praktický trénink jsou její workshopy pro účastníky velmi intenzivní a interaktivní.

PŘÍNOSY

  • Rychlejší a efektivnější komunikace
  • Přesnější formulace myšlenek
  • Kvalitnější kladení otázek
  • Schopnost mít vědomě hovor pod kontrolou  
  • Efektivnější zjištění potřeby klienta
  • Zkombinování profesionality a lidskosti zároveň
  • Možnost nahlédnutí jiného úhlu pohledu na telefonování a komunikaci
  • Schopnost kriticky hodnotit vlastní komunikaci
  • Zvýšení úrovně sebereflexe

OBSAH

https://agentura-aha.cz/kurz/196-komunikace-a-prodej-po-telefonu.html

  • Úvodní naladění a sestavení objednávky ze strany účastníků a trenéra
  • Krátké rozcvičení a zjištění úrovně dovedností a způsobu myšlení účastníků
  • Telefonická komunikace a její principy
  • Práce s otázkami – ukázka a zážitek, jak intenzivně lze vést rozhovory a řešit obtížné situace otázkou
  • Trénink zjišťování potřeby za pomoci aktivního naslouchání a vedení hovoru
  • Typy klientů a jak s nimi pracovat
  • Práce s klienty v emocích či v obtížných situacích
  • Trénink rozhovorů ve dvojicích s následnou reflexí. Trenér svými ukázkami inspiruje k hledání nových možností.
  • Plánování osobního rozvoje

TERMÍN
26.11.2020 nebo dle aktuální koronavirové situace   (9:00 - 16:00 hod.)


Zajímají vás další podrobnosti k obsahu kurzu ► Telefonická komunikace ve firemní praxi

 

TELEFONOVÁNÍ V PRAXI - efektivní a úspěšná telefonická komunikace

Vybraný termín:

26.11.2020  Praha 4
09:00 – 16:00 hod.

Cena
4 950 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je tři a jedna ? Součet zapište číslicemi.