Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Public Relations a krizová komunikace nejenom s médii

Základní info

Cíle kurzu

Dozvíte se, jak účinně "podržet" pověst vaší firmy v případě nenadálé negativní události. Naučíte se odolat tlaku, který se přenáší na celou firmu. Seznámíte se s možnými variantami, zákonitostmi i nástroji krizové komunikace.
Získáte možnost jedné online konzultace zdarma po skončení semináře.

Určeno pro

Tento seminář ocení každý, kdo se chce znát pravidla krizové komunikace, tedy především:
• pracovníci tiskových oddělení, specialisté interní komunikace, specialisté marketingu, pracovníci personálního oddělení apod,
• manažeři firem, kteří potřebují mít připravené krizové PR.

Obsah kurzu

• jak krizová událost ve firmě nejčastěji vzniká a komu hrozí,
• typy negativních až opravdu krizových událostí, které snadno mohou vaši firmu potkat,
• role zaměstnanců firmy při řešení krizové události,
• co dělat, když negativní událost propukne v celé své síle – jak přemýšlet a čeho se držet,
• jak se účinně připravit: krizový audit, krizový scénář, krizový tým, plán, web,
• co se dá z negativní události vzít pro budoucí komunikaci a PR,
• firemní krizová komunikace v příkladech z bohaté praxe lektorky.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Public Relations a krizová komunikace nejenom s médii

Vybraný termín:

23.10.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a osm ? Součet zapište číslicemi.