Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Public Relations a krizová komunikace nejenom s médii

Základní info

Cíle kurzu

Dozvíte se, jak účinně "podržet" pověst vaší firmy v případě nenadálé negativní a pro firmu krizové události. Seznámíte se s možnými variantami, zákonitostmi i nástroji krizové komunikace. Naučíte se odolat tlaku, který se přenáší na celou firmu.
Získáte možnost jedné online konzultace zdarma po skončení semináře.

Určeno pro

Tento seminář ocení každý, kdo se chce seznámit s pravidly krizové komunikace, tedy především:
• pracovníci tiskových oddělení, specialisté interní komunikace, specialisté marketingu, pracovníci personálního oddělení apod,
• manažeři firem, kteří potřebují mít připravené krizové PR.

Obsah kurzu

• typy negativních až opravdu krizových událostí, které mohou vaši firmu potkat,
• jak krizová událost ve firmě nejčastěji vzniká a komu hrozí,
• co dělat, když negativní událost propukne v celé své síle – jak přemýšlet a čeho se držet,
• role zaměstnanců firmy při řešení krizové události,
• jak se účinně připravit: krizový audit, krizový scénář, krizový tým, plán, web,
• co se dá z negativní události vzít pro budoucí komunikaci a PR,
• firemní krizová komunikace v příkladech z bohaté praxe lektorky.

Poznámka

Samozřejmostí je občerstvení, podkladové materiály a osvědčení o absolvování pro každého účastníka.

Public Relations a krizová komunikace nejenom s médii

Vybraný termín:

8.12.2020  Praha Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je šest a tři ? Součet zapište číslicemi.