Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

WEBINÁŘ Důchodové pojištění v roce 2020 a 2021

Základní info

akce proběhne s ohledem na epidemiologickou situaci webinářovou formou

  •  Přehled posledních změn v oblasti důchodového pojištění
  •  Doby pojištění a náhradní doby pojištění v roce 2020 a 2021
  •  Druhy dávek důchodového pojištění
  •  Vzorový příklad výpočtu důchodu roku 2021 v porovnání s rokem 2020, pravidla valorizace důchodů v roce 2021
  •  Úkoly zaměstnavatelů v důchodovém pojištění podle aktuálního stavu právní úpravy
  •  Shrnutí platné právní úpravy vedení a předkládání záznamů a podávání hlášení pro účely důchodového pojištění
  •  Využívané tiskopisy a jejich řádné vyplnění
  •  Možnosti prokazování dob zaměstnání chybějících v evidenci ČSSZ
  •  Agenda vedení ELDP
  •  připomenutí posledních změn
  •  povinnost elektronické komunikace s ČSSZ
  •  vzorové příklady
  •  nový rozhodný příjem pro účast na důchodovém pojištění
  •  vyloučené doby a omluvné důvody – vliv mimořádných opatření k zamezení šíření koronaviru COVID-19 na plnění
  •  povinností zaměstnavatelů v oblasti důchodového pojištění (zejména zákon č. 133/2020 Sb. – prodloužení nároku na ošetřovné a související dopady do agendy ELDP)
  •  povinnost rozpočtení příjmů na ELDP při jejich dodatečném zúčtování za zpětné období
  •  upozornění na zjišťované závady
  •  Postihy za přestupky zaměstnavatelů v souvislosti s plněním povinností na úseku důchodového pojištění
  •  Výstupy z jednání tzv. Komise pro „spravedlivé“ důchody a jejich případné dopady na činnost zaměstnavatelů
  •  Další aktuality, připravované změny
  •  Diskuze

 

Obsah semináře může být upraven podle aktuálního vývoje právní úpravy.

Účastníci semináře obdrží podkladové materiály k přednášené problematice.

 

Komora auditorů České republiky a organizátor tohoto semináře NOVATIS s.r.o. mají uzavřené  Memorandum o spolupráci v oblasti vzdělávání statutárních auditorů. 

Tudíž členové Komory auditorů ČR mohou v souladu s vnitřními předpisy Komory auditorů mít tento či jakýkoli jiný seminář uznán pro potřebyjejich kontinuálního profesního vzdělávání. Pokud se budete prosím hlásit na naše vzdělávací akce a seminář budete mít pro potřeby kontinuálního vzdělávání u KA ČR, tak nám tuto informaci napište do přihlašovacího formuláře přes tyto www a to do kolonky "další účastníci". Postačí napsat např. poznámku

"pro kontinuální vzdělávání na KA ČR". Děkujeme. Toto platí i pro ostatní semináře pořádané NOVATIS s.r.o.

 

Přednáší:     JUDr. Helena PELIKÁNOVÁ – advokátní kancelář JUDr. Tomáš Pelikán

                    JUDr. Roman LANG – Ministerstvo práce a sociálních věcí

   Termín:     20.listopadu 2020 / pátek /  od 8.30  / 8.00 prezence /

      Místo:     internet - webinář

       Cena:    2000,-Kč    / vč.DPH/

Jen pár otázek a odpovědí prosím k webinářové podobě z pohledu účastníka -

co je to webinář a co k tomu bude účastník potřebovat? Webinář je vlastně přímý přenos hlasu lektora, obrazu lektora a podkladových materiálů na obrazovku vašeho počítače - a to buď ve vaší kanceláři nebo třeba doma na home office ....

Jaký je třeba mít počítač k tomu, aby webinář fungoval? Namísto popisu technických parametrů softwaru a hardwaru mi dovolte uvést raději následující. Pokud si na počítači, kde budete sledovat náš webinář, vyzkoušíte následující test, tak si můžete být jisti v tom, že budete mít kvalitní přenos webináře. Klikněte si prosím třeba na www.seznam.cz či www.idnes.cz a pusťte si některé z mnoha zde přiložených videí. Pokud bude video přehráno kvalitně, tj. bez zakousávání videonahrávky a bez zadrhávání hlasů či zvukových efektů, tak máte dostatečně parametricky kvalitní počítač a přenos bude fungovat. V opačném případě webinář fungovat nebude a jediným řešením je dobré internetové připojení případně novější operační systém /např. Win10,8, Vista, 7/

Je třeba se seznamovat s návodem na použití videokonferenčního prostředí? Všem účastníkům posíláme cca tři pracovní dny detailní návody či instruktážní videa na stažení a práci s webinářovým systémem. V případě potřeby nabízíme telefonickou podporu – a to při zahajování webináře nebo kdykoli před tím, tzv. po telefonické dohodě na tel. 722 546 496

Platební podmínky u webináře? Pouze převodem! Nehraďte prosím zálohově, tj. dopředu před konáním. Po webináři obdržíte mailem daňový doklad/fakturu se 14denní splatností.

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                     DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz 

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA MONEY Bank a.s.

 

WEBINÁŘ Důchodové pojištění v roce 2020 a 2021

Vybraný termín:

20.11.2020  ONLINE Upřesnující informace k termínu
08:30 – 12:30 hod.

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je osm a pět ? Součet zapište číslicemi.