Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

On-line seminář: Nástup digitalizace – její dopady do účetnictví a daňové správy

Základní info

Cíle kurzu

Na on-line semináři budete seznámeni s novinkami a hlavními trendy vývoje digitalizace daní a účetnictví. Budeme se zabývat otázkami, jak lze elektronicky komunikovat s orgány veřejné moci, ale také v komerční sféře s klienty, dodavateli a dalšími subjekty.

Obsahem semináře jsou také požadavky na elektronické písemnosti a doklady (účetní i daňové), jejich vystavování, zpracování a ukládání, zmíněny budou aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, i rizika vyplývající z používání informačních technologií.

Určeno pro

On-line seminář je určen zejména účetním, ekonomům, auditorům, pracovníkům finančních a ekonomických úseků, statutárním zástupcům, daňovým poradcům a jejich asistentům.

Obsah kurzu

• konec éry papíru a nástup IT – je to realita?,
• na čem pracuje a co chystá tzv. eGovernment,
• formy věrohodné elektronické identifikace, včetně novinek,
• používáte novou eObčanku – a víte, jak a pro jaké účely lze použít?,
• digitální eIdentita a nový Portál občana – praktické ukázky,
• využití bankovní identity – projekt SONIA
• životní cyklus písemností v elektronické podobě – ve vazbě na účetnictví a daně,
• elektronické ověřování údajů – rejstříky, portály, jak ověřit data přes internet,
• nespolehlivý plátce, riziko ručení, internetové registry DPH a VAT,
• kdy je digitální písemnost doručena a kdy hrozí neúčinnost podání?,
• ukládání – zajištění neměnnosti a průkaznosti e_písemností, praktické nástroje,
• jak používat e-mail, datovou schránku, elektronický podpis,
• nová verze systému datových schránek – praktické ukázky,
• jaká je praxe napříč EU?,
• bezpečnost při využívání cloudu a bezplatného e-mailu,
• vazba na GDPR/ochranu osobních údajů,
• rizika a hrozby v oblasti IT a jak se jim vyhýbat jako běžný uživatel.

Dotazy, diskuze, praktické návody a tipy.

Poznámka

Připojit se k on-line vysílání není vůbec složité. Den před konáním obdržíte e-mail s odkazem, na který stačí kliknout. Tak se dostanete do on-line školící místnosti a můžeme začít. Používáme aplikaci ZOOM.
Připojit se můžete z počítače i mobilu.

Po celou dobu konání lze využít naši technickou podporu (tel. 777 741 787), se vším vám pomůžeme.

On-line vysílání je realizováno společností 1. VOX a.s.

On-line seminář: Nástup digitalizace – její dopady do účetnictví a daňové správy

Vybraný termín:

28.1.2021  ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je sedm a pět ? Součet zapište číslicemi.