ONLINE WEBINÁŘ : Time management

Základní info

Cíl webináře:

ON-LINE lektorem živě vedený interaktivní webinář s možností dotazů a řešení vašich specifických situací ve firmě.

Základní a praktické nástroje v rukách manažera, které pomohou zvýšit osobní efektivitu práce, zlepší plánování a rozhodovací procesy určující priority úkolů. Odstraňování špatných návyků při plánování a prokrastinaci.

Nejvhodnější pro:

Manažery a vedoucí týmů všech úrovní vedení, kteří chtějí vést podřízené s vysokou efektivitou, pracovníky a specialisty, samostatné pracovníky, pracovníky pracující na home office. 

Obsah webináře:

 

  • Klasické znaky špatného řízení času
  • Jaký jsem typ ve zvládání svého času
  • Bilance mého času
  • Co jsou mé pracovní priority a jak je poznám
  • Plánování podle denního rytmu
  • Tvorba denního plánu
  • Plánování dne, týdne, dlouhodobých úkolů
  • Techniky pro efektivní práci
  • Žrouti času a kroky k jejich odstranění
  • Efektivní porady, telefonování a maily
  • Delegování šetří čas a energii
  • Stanovení vlastních cílů a priorit, práce s energií
  • Nalezení životní rovnováhy

 

Technické a organizační podmínky:

On-line video komunikace probíhá interaktivně mezi účastníky a lektorem ve stanovený čas po obdržení přístupového kódu.Pro komunikaci používáme webovou aplikaci ZOOM nebo WEBEX, odkaz na aplikaci a detailní informace o připojení obdržíte v informačním emailu. 

Potřebné technické vybavení:

PC nebo chytrý telefon/tablet

Internetové připojení

Webová kamera s mikrofonem

ONLINE WEBINÁŘ : Time management

Vybraný termín:

 ONLINE Upřesnující informace k termínu

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a čtyři ? Součet zapište číslicemi.