Jednání s klienty s problémovým chováním a zvláštními potřebami

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde
  • Lektor

  • Popis
    Mgr. Věra Máchová
  • Místo konání

  • Region:
    Jihomoravský kraj
  • Adresa:
    Střední 61, 602 00 Brno
  • Termín

Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Popis kurzu Jednání s klienty s problémovým chováním a zvláštními potřebami

Cílem vzdělávacího programu je poskytnout účastníkům rámcový přehled o typologii klientů, kteří vyžadují specifický přístup a klientů s problematickým chováním.

Cílem vzdělávacího programu je poskytnout účastníkům rámcový přehled o typologii klientů, kteří vyžadují specifický přístup (klienti v duševní krizi, depresivně ladění klienti, klienti s mentálním postižením) a klientů s problematickým chováním (agresivní klienti, klienti pod vlivem návykových látek, psychicky narušené osobnosti).

Podrobně budou vysvětleny zásady jednání a komunikace s těmito skupinami klientů při dodržení profesionálního přístupu ze strany pracovníka. Dále budou předány související potřebné znalosti a dovednosti v oblasti mentální hygieny a zvládání stresových situací.

Zejména pracovníci v sociální oblasti, pro které je tento kurz primárně určen, si rozšíří znalosti a dovednosti v oblasti práce s klientem, zvláště pak s problematickými skupinami klientů, kteří potřebují specifický přístup (agresivní, kverulant, úzkostný, depresivní, mentálně retardovaný, klient s Alzheimerovou nemocí, klient-konzument, psychicky narušené osobnosti). Naučí se, jak úspěšně zvládnout komunikaci a profesionální vedení rozhovoru s klientem, který svým chováním, myšlením či cítěním vybočuje ze všeobecně přijímané normy. Bude schopen zvolit vhodnou strategii pro zvládání jednotlivých typů klientů a osvojí si základní principy práce s klienty se zvláštními potřebami. Uvědomí si chyby, které v komunikaci obvykle dělá. Na modelových situacích bude předvedeno, jak navázat s klientem vzájemnou spolupráci a důvěru a napomoci tak k vyřešení problému.

Program semináře:

  • Úvod
  • Osobnost, duševní zdraví, postoje a komunikační dovednosti sociálního pracovníka
  • Klient v duševní krizi
  • Komunikace s agresivními klienty
  • Klient s poruchou osobnosti
  • Další typy klientů s problémovým chováním, strategie zvládání
  • Závěr, rekapitulace, dotazy
Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde

Kontaktovat firmu - INTEGRA CENTRUM s.r.o.

Váš email:
Váš dotaz:
Kontrola proti spamu. Kolik je osm a devět ? Součet zapište číslicemi.

Dodavatel veřejného kurzu

INTEGRA CENTRUM s.r.o.

Prosíme zmiňte EduCity
při kontaktování dodavatele

Adresa

Jabloňová 662/7, 621 00 Brno

Kontakty


*Objednávka kurzu či žádost o více informací je zaslána přímo dodavateli vzdělávání. Ceny kurzů bez slev na EduCity jsou stejné jako u dodavatelů. Uplatnění slev u LAST MINUTE a Akčních kurzů pouze při objednání přes EduCity.