Vedení náročných rozhovorů
Číslo akreditace: 2016/1155-PC/SP/VP/PP
Popis kurzu: Kurz je určen pracovníkům v sociálních službách, sociálním pracovníkům, vedoucím pracovníkům sociálních služeb a neformálním pečovatelům. Kurz je zaměřen na zvýšení kompetencí v oblasti komunikačních dovedností. Pracovníci v sociální sféře, kteří se každý den setkávají s klienty, se s nimi naučí správně komunikovat. V kurzu se účastníci naučí jak zvládnout náročný rozhovor, osvojí si zákonitosti úspěšné komunikace i neverbální komunikace a naučí se vést rozhovor s využitím techniky aktivního naslouchání. V závěru kurzu si ověří získané znalosti v praxi a nacvičí si simulované situace vedení náročných rozhovorů.
Co mi kurz přinese:- Získáte základní znalosti a dovednosti, jak vést rozhovor s klientem.
- Naučíte se, jak co nejlépe zabezpečit podmínky pro vedení rozhovoru.
- Naučíte se, jak odhadnout typ svého komunikujícího partnera.
- Naučíte se co nejlépe zvládnout obtížné situace v rozhovoru.
- Ovládnete efektivní způsob verbální i neverbální komunikace s využitím znalostí signálů řeči těla.
Délka: 8 hodin teoretické výuky
Forma studia: prezenční
Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky
Komu je kurz určený?- Pracovníkům v sociálních službách
- Sociálním pracovníkům
- Vedoucím pracovníkům sociálních služeb
- Neformálním pečovatelům
Vstupní předpoklady: žádné
Program nebo obsah:- Úvod
- Příprava na náročný rozhovor
- Zákonitosti úspěšné komunikace
- Komunikace
- Nácvik vedení rozhovorů
- Závěr