Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální.

Spisová a archivní služba pro podnikatelské subjekty

seminář

Základní info

Seminář je určen soukromoprávním původcům dle § 3 odst. 2 zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví, spisové službě a změně některých zákonů, v platném znění, kteří řeší otázku, jak nakládat s dokumenty v listinné i digitální podobě v souladu s archivní legislativou.

Program semináře:

  • Informace o aktuální archivní legislativě
  • Postupy při zajištění celého životního cyklu dokumentů s přihlédnutím k eIDAS a GDPR, nejčastější chyby při práci s dokumenty
  • Jak správně ukládat a vyřazovat dokumenty v listinné a digitální podobě
  • Uschovací lhůty vybraných druhů dokumentů (např. účetní doklady, technická dokumentace), vyřazování duplicit a kopií dokumentů
  • Výběr a ukládání archiválií, příspěvky v souvislosti s prohlášením dokumentu za archiválii, povinnosti vlastníka archiválií
  • Povinnosti likvidátorů a insolvenčních správců v souvislosti s likvidací nebo insolvenčním řízením
  • Kontrola, přestupky, pokuty
  • Dotazy, diskuse

Spisová a archivní služba pro podnikatelské subjekty

Vybraný termín:

25.11.2021  Brno
09:00 – 14:00 hod.

Cena

Kontakt na dodavatele získáte po registraci

Tento kurz je pořádán dodavatelem, který nevyužívá placenou prezentaci na portálu EduCity.

Kontaktní údaje na dodavatele získáte po registraci.

Nebo použijte poptávkový formulář.