Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

WEBINÁŘ - Daň z příjmů - závislá činnost v roce 2021 + roční zúčtování za rok 2020 /určeno mzdovým účetním/

Základní info

S ohledem na epidemiologickou situaci proběhne akce ve webinářové podobě.

Náročným úkolem na mzdovém úseku je porovnání měsíčně zdaňovaných mezd s roční daňovou povinností.

Obsahem akce k této problematice proto bude:

  •  kdo a za jakých podmínek je povinen podat za rok 2020 daňové přiznání
  •  podmínky, za kterých může zaměstnanec žádat o roční zúčtování
  •  solidární zvýšení daně, uplatněné v průběhu roku
  •  mzdy, zdaněné v průběhu roku srážkovou daní a následně podepsané prohlášení
  •  podklady, které musí zaměstnanec pro účely ročního zúčtování doložit, u kterého zaměstnavatele a v jakém termínu
  •  které příjmy se do ročního zúčtování zahrnují
  •  uplatnění nezdanitelných položek a jejich doložení (dary, úroky z úvěrů na financování bytových potřeb, penzijní a životní pojištění, příspěvky odborové organizaci, úhrady za zkoušky)
  •  úpravy, související se životním pojištěním
  •  stanovení roční daňové povinnosti
  •   uplatnění daňových slev (na zaměstnance, druhého z manželů, invalidní slevy, studentské odpočty, platby předškolním zařízením, pravidla pro dokládání a uplatňování slev)
  •  posuzování vyživovaných dětí z hlediska společné domácnosti, věkového hlediska, soustavné přípravy na budoucí povolání a právního vztahu k zaměstnanci
  •  podmínky pro uplatnění slev na vyživované děti (slevy a daňové bonusy, dokládání)
  •  výpočet přeplatků a zásady jejich vypořádání se zaměstnanci a finančním úřadem)
  •  opravy chybně sražených záloh a daňových bonusů
  •  výkazy za rok 2020, jejich předkládání

 

 

Novelizovaná ustanovení u závislé činnosti od roku 2021

Další schválené změny u daně z příjmů od roku 2021

 

Komora auditorů České republiky a organizátor tohoto semináře NOVATIS s.r.o. mají uzavřené  Memorandum o spolupráci v oblasti vzdělávání statutárních auditorů. 

Tudíž členové Komory auditorů ČR mohou v souladu s vnitřními předpisy Komory auditorů mít tento či jakýkoli jiný seminář uznán pro potřebyjejich kontinuálního profesního vzdělávání. Pokud se budete prosím hlásit na naše vzdělávací akce a seminář budete mít pro potřeby kontinuálního vzdělávání u KA ČR, tak nám tuto informaci napište do přihlašovacího formuláře přes tyto www a to do kolonky "další účastníci". Postačí napsat např. poznámku

"pro kontinuální vzdělávání na KA ČR". Děkujeme. Toto platí i pro ostatní semináře pořádané NOVATIS s.r.o.

 

Přednáší:       Ing. Jan VORLÍČEK, bývalý ředitel FÚ Hradec Králové

Termín:          25. ledna 2021 /pondělí/   od 8.30 hod. ( 8.00 vstup do webinářové místnosti)                  

 Místo:            online

 Cena:            2000,-Kč / vč. DPH /

 

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci kurzu zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na kurz přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

Cena zahrnuje účastnický poplatek, kávu nebo čaj, minerálku, bagetu nebo chlebíček,

zákusek, materiály lektora.

V případě, že vzdělávací akce probíhá ve webinářové podobě, tak žádné občerstvení neposkytujeme. Co se týče podkladových materiálů pro účastníky, tak ty u webinářů posíláme mailem /tj. lektorem poskytnuté podklady pro účastníky/. U webinářů je jedinou akceptovatelnou platební podmínkou úhrada převodem. Nehraďte prosím zálohově, tj. před webinářem. Vyčkejte na zaslanou fakturu mailem bezprostředně po proběhnutí webináře. Na základě této faktury bude provedena úhrada účastnického poplatku.

Technické požadavky na IT řešení webináře:

Webinář proběhne v systému ZOOM. Platforma ZOOM je pro posluchače webinářů zcela zdarma. Od posluchačů se vyžaduje její stažení /záležitost cca 10 sekund/ a návod bude přihlášeným zaslán nejméně jeden pracovní den před webinářem.

Pro zdárný průběh webináře je zejména nutné kvalitní internetové připojení a operační systém Win10, 8 či nejméně 7. Zjednodušeně napsáno …. Pokud na vašem počítači jdou přehrát na internetu uveřejněná videa a váš počítač je přehraje bez tzv. zasekávání, tak máte dostatečně kvalitní počítač pro poslech webináře.

Účastníci obdrží mailem podklady k webináři. Nebude nahráván záznam.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

NOVATIS s.r.o., Masarykovo náměstí 1484, 530 02 Pardubice

IČ: 27509974                     DIČ: CZ27509974

Mail: seminare.ekonomika@seznam.cz 

Telefon: +420722546496, +420727855400

Bankovní spojení: 181925693/0600 MONETA  MONEY Bank a.s.

 

Pokud je naše vzdělávací akce ve webinářové podobě, tak se klienti zavazují k následujícím krokům v oblasti identifikace účastníka vzdělávací akce.

Každý účastník webináře je při přihlašování do webinářové místnosti vyzván systémem ZOOM, aby napsal své jméno. Jako organizátor webináře požadujeme, aby toto označení účastníka bylo v souladu s přihláškou na webinář a jednoznačně nám umožňovalo identifikaci účastníka. V tomto ohledu požadujeme, aby obsahovalo příjmení účastníka a případně ještě jméno zaměstnavatele. Pokud budou účastníci webináře přihlášení pod jakýmkoli pro organizátora neidentifikovatelným označením, tak jim bude okamžitě zablokován příjem webináře a budou odstraněni z webinářové místnosti.

 

Abychom předešli případným diskuzím ohledně způsobu označení účastníka, tak nám dovolte výše uvedené popsat na jednoduchém příkladu. Evidujeme přihlášku účastníka Pavla Matuly z firmy Ultralexus s.r.o. Jak by měl být tento klient označen ve webinářové místnosti?  Jako vhodné označení tohoto účastníka mohou být např. Matula, Matula Pavel, Pavel Matula, Matula Ultralexus, Pavel Matula Ultralexus. Jako nevhodné a neakceptovatelné mohou být označení např. 0026899, Pavlík, Pavel, Pavel M., účetní, obchodník atd. V tomto případě bude takový účastník odstraněn z webinářové místnosti.

 

Zároveň nám dovolte ještě popsat, jak se lze přejmenovat v průběhu webináře…..Pokud jste se již přihlásili do webinářové místnosti pod neidentifikovatelným jménem, tak webinářový systém ZOOM kdykoli v průběhu webináře umožňuje změnu jména. Přejmenovat se lze tak, že v záložce participants /účastníci/ najedete myší na svoje jméno/např. na vámi uvedený, ale pro nás nečitelný nick 0027899 a kliknete na ikonu „more“ /další/. Po kliknutí na ikonu More se objeví ikona „rename“ /přejmenovat/ a zde do volné kolonky uvedete identifikovatelné pojmenování vaší osoby případně i organizace, kterou zastupujete. Pozn. kolonka je velmi dlouhá a lze do ní klidně napsat jméno, příjmení i zaměstnavatele, tak aby bylo vše jasné. Děkujeme.

WEBINÁŘ - Daň z příjmů - závislá činnost v roce 2021 + roční zúčtování za rok 2020 /určeno mzdovým účetním/

Vybraný termín:

25.1.2021  ONLINE Upřesnující informace k termínu
08:30 – 13:00 hod.

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a pět ? Součet zapište číslicemi.