Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

WEBINÁŘ Sestavení přiznání k dani z příjmu právnických osob za rok 2020 příspěvkových organizací

Základní info

Webinář je určen pro ekonomy a účetní příspěvkových organizací, aby mohli zpracovat daňové přiznání k dani z příjmu právnických osob. Na konkrétním případu budou názorně popsány postupy úprav výsledku hospodaření na daňový základ tak, aby ekonomové a účetní dokázali sami poté sestavit daňové přiznání k dani z příjmů právnických osob za rok 2020.

 

Program webináře:

 

 

  •  Teoretická část- ustanovení zákona o daních z příjmů k sestavení přiznání k dani z příjmů právnických osob za rok 2019 příspěvkových organizací - problematika příjmů, které vstupují do daňového základu a které jsou osvobozeny, uplatnění daňově uznatelných nákladů, odčitatelných položek včetně odpočtu dle §20 odst.7 pro veřejně prospěšné poplatníky a slev na dani. Součástí budou i upozornění na sporná ustanovení.
  •   
  •  Praktická část– příklad na zpracování daňového přiznání u příspěvkové organizace
  •  úpravy výsledku hospodaření na základ daně - vyloučení příjmů a výdajů z nepodnikatelských činností ze základu daně, pokud výdaje vynaložené  v souvislosti s prováděním těchto činnosti jsou vyšší, tj. aplikace úzkého základu daně
  •  osvobozené příjmy
  •  příprava podkladů pro sestavení daňového přiznání
  •  vyplnění jednotlivých řádků s příslušným komentářem v přiznání přímo přes EPO přímo s posluchači s údaji příkladu
  •  možnosti odeslání daňového přiznání, další povinnosti vůči správci daně spojené s přiznáním k dani z příjmů právnických osob

 

 

Přednáší:     Ing. Daniela BURIANOVÁ, LL.M.  auditor a daňový poradce         

   Termín:     23. února  2021  / úterý / od 8.30  8.00 prezence /

      Místo:     Zasedací místnost T-STRING a.s., Masarykovo nám. 1484, Pardubice

       Cena:    1800,-Kč Nejsme plátci DPH

 

Účastnický poplatek se nevrací. Nebudete-li se moci semináře zúčastnit, pošlete náhradníka.

Pokud se na seminář přihlásí 2 a více účastníků z jedné organizace či firmy, bude základní

účast. poplatek snížen o 200,-Kč za každého posluchače. Členové SVAZU ÚČETNÍCH mají

nárok na slevu 100 Kč.

Cena zahrnuje účastnický poplatek, kávu nebo čaj, minerálku, bagetu nebo chlebíček,

zákusek, materiály lektora.

 

V případě, že vzdělávací akce probíhá ve webinářové podobě, tak žádné občerstvení neposkytujeme. Co se týče podkladových materiálů pro účastníky, tak ty u webinářů posíláme mailem /tj. lektorem poskytnuté podklady pro účastníky/. U webinářů je jedinou akceptovatelnou platební podmínkou úhrada převodem. Nehraďte prosím zálohově, tj. před webinářem. Vyčkejte na zaslanou fakturu mailem bezprostředně po proběhnutí webináře. Na základě této faktury bude provedena úhrada účastnického poplatku.

Technické požadavky na IT řešení webináře:

Webinář proběhne v systému ZOOM. Platforma ZOOM je pro posluchače webinářů zcela zdarma. Od posluchačů se vyžaduje její stažení /záležitost cca 10 sekund/ a návod bude přihlášeným zaslán nejméně jeden pracovní den před webinářem.

Pro zdárný průběh webináře je zejména nutné kvalitní internetové připojení a operační systém Win10, 8 či nejméně 7. Zjednodušeně napsáno …. Pokud na vašem počítači jdou přehrát na internetu uveřejněná videa a váš počítač je přehraje bez tzv. zasekávání, tak máte dostatečně kvalitní počítač pro poslech webináře.

Účastníci obdrží mailem podklady k webináři. Nebude nahráván záznam.

 

Kontaktní údaje na organizátora semináře:

Vzdělávací agentura SALVEA, K Zámečku 338, 530 03 Pardubice

IČ: 62708775 Nejsme plátci DPH

Mail: salvea.pce@volny.cz        

Telefon: +420 727 855 400, +420 722 546 496

Bankovní spojení:     9869935524/0600 MONETA  MONEY Bank a.s.

 

Pokud je naše vzdělávací akce ve webinářové podobě, tak se klienti zavazují k následujícím krokům v oblasti identifikace účastníka vzdělávací akce.

Každý účastník webináře je při přihlašování do webinářové místnosti vyzván systémem ZOOM, aby napsal své jméno. Jako organizátor webináře požadujeme, aby toto označení účastníka bylo v souladu s přihláškou na webinář a jednoznačně nám umožňovalo identifikaci účastníka. V tomto ohledu požadujeme, aby obsahovalo příjmení účastníka a případně ještě jméno zaměstnavatele. Pokud budou účastníci webináře přihlášení pod jakýmkoli pro organizátora neidentifikovatelným označením, tak jim bude okamžitě zablokován příjem webináře a budou odstraněni z webinářové místnosti.

 

Abychom předešli případným diskuzím ohledně způsobu označení účastníka, tak nám dovolte výše uvedené popsat na jednoduchém příkladu. Evidujeme přihlášku účastníka Pavla Matuly z firmy Ultralexus s.r.o. Jak by měl být tento klient označen ve webinářové místnosti?  Jako vhodné označení tohoto účastníka mohou být např. Matula, Matula Pavel, Pavel Matula, Matula Ultralexus, Pavel Matula Ultralexus. Jako nevhodné a neakceptovatelné mohou být označení např. 0026899, Pavlík, Pavel, Pavel M., účetní, obchodník atd. V tomto případě bude takový účastník odstraněn z webinářové místnosti.

 

Zároveň nám dovolte ještě popsat, jak se lze přejmenovat v průběhu webináře…..Pokud jste se již přihlásili do webinářové místnosti pod neidentifikovatelným jménem, tak webinářový systém ZOOM kdykoli v průběhu webináře umožňuje změnu jména. Přejmenovat se lze tak, že v záložce participants /účastníci/ najedete myší na svoje jméno/např. na vámi uvedený, ale pro nás nečitelný nick 0027899 a kliknete na ikonu „more“ /další/. Po kliknutí na ikonu More se objeví ikona „rename“ /přejmenovat/ a zde do volné kolonky uvedete identifikovatelné pojmenování vaší osoby případně i organizace, kterou zastupujete. Pozn. kolonka je velmi dlouhá a lze do ní klidně napsat jméno, příjmení i zaměstnavatele, tak aby bylo vše jasné. Děkujeme.

 

WEBINÁŘ Sestavení přiznání k dani z příjmu právnických osob za rok 2020 příspěvkových organizací

Vybraný termín:

23.2.2021  ONLINE Upřesnující informace k termínu
08:30 – 13:30 hod.

Cena

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je jedna a šest ? Součet zapište číslicemi.