Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Jak správně komunikovat při poskytování sociálních služeb

Základní info

Jak správně komunikovat při poskytování sociálních služeb

Číslo akreditace: A2018/0040-SP/PC

Popis kurzu:

Kurz je určený pracovníkům v sociálních službách a sociálním pracovníkům. Schopnost efektivní komunikace je nejdůležitějším aktivem v pomáhajících profesích. Komunikace stojí v popředí všech požadovaných dovedností. Umět správně komunikovat znamená být připraven a schopen jasně sdělovat, umět rozlišovat podstatné od nepodstatného, umět naslouchat a být vstřícný potřebám druhým. Správná komunikace obsahuje i výměnu informací, vzájemné ovlivňování a respekt.

Při nevhodné formě komunikace hrozí nebezpečí, tzv. kritické výpady, nebo třeba nevhodné používání prostředků neverbální komunikace aj. Při komunikaci dochází k různým názorovým střetům, nedorozuměním, nátlaku či manipulaci. Cílem kurzu je seznámit jeho účastníky se základními nástroji komunikace v interpersonálních vztazích. Kurz je zaměřen nejen na zásady účinné komunikace, ale i na zlozvyky a chyby při komunikaci, bariéry komunikace a na práci s afekty.

Co mi kurz přinese:

  • Dozvíte se, jak správně pochopit potřeby klientů prostřednictvím komunikace.
  • Naučíte se správně komunikovat a jasně sdělovat informace.
  • Dozvíte se, jak rozlišovat to podstatné, naslouchat a být vstřícný potřebám druhým.
  • Naučíte se vyměňovat informace se vzájemným respektem a bez ovlivňování.
  • Pochopíte, jak fungují kritické výpady a nevhodné používání neverbální komunikace.
  • Naučíte se předcházet názorovým střetům, nedorozumění, nátlaku i manipulaci.
  • Seznámíte se s nástroji komunikace v interpersonálních vztazích.

Délka: 8 hodin teoretické výuky

Forma studia: prezenční

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Pracovníkům v sociálních službách
  • Sociálním pracovníkům

Vstupní předpoklady: žádné

Program nebo obsah:

  • Úvod do komunikace v interpersonálních vztazích – druhy komunikace
  • Zásady účinné komunikace
  • Sociální percepce
  • Atribuční chyby
  • Závěr

Jak správně komunikovat při poskytování sociálních služeb

Vybraný termín:

9.2.2021  Praha 2

Cena
1 430 Kč + 0% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a čtyři ? Součet zapište číslicemi.