Nabídka tohoto termínu kurzu již není aktuální. Podobné kurzy naleznete zde.

Akademie pro vedoucí pracovníky v době krize

Základní info

Akademie pro vedoucí pracovníky v době krize

Číslo akreditace: neakreditovaný

Popis kurzu:

Akademie pro vedoucí pracovníky v době krize probíhá formou živých kurzů, nikoliv on-line, protože je třeba komunikační dovednosti nacvičovat v reálných situacích. Pouze takto lze docílit požadovaného efektu. Během akademie budeme dodržovat všechna potřebná hygienická opatření, takže se není čeho obávat. Akademie může proběhnout přímo ve vaší firmě, aby se zamezilo zbytečnému cestování zaměstnanců a setkávání s jinými lidmi. Kurzy můžeme realizovat za zvýhodněnou cenu i v malých skupinkách do 5 účastníků, aby se omezilo setkávání více pracovníků v rámci firmy. Akademii vede ve firmě jen jeden lektor, který se bude na covid-19 pravidelně testovat.

Co mi kurz přinese:

  • Naučíte se asertivně komunikovat v kritických situacích.
  • Osvojíte si způsob, jak reagovat na námitky podřízených a řešit konfliktní situace.
  • Budete umět svůj team motivovat v těžkých časech.
  • Naučíte se, jak dlouhodobě používat různé nástroje pro pozitivnější a výkonnější team.
  • Naučíte se, jak efektivně řídit svůj čas dle aktuálních priorit.
  • Objevíte nové možnosti time managementu pro lepší organizaci práce a pracovní výkony.

Délka: kurz zahrnuje 24 hodin teoretické výuky

Forma studia: prezenční

Způsob ukončení studia: Rekapitulace probírané látky

Komu je kurz určený?

  • Vedoucím pracovníkům, kteří se chtějí naučit se svými podřízenými efektivněji komunikovat, vést svůj team k lepším výsledkům a zároveň si umět získat i důvěru.

Vstupní předpoklady:  žádné

Program nebo obsah:

1/ Asertivní komunikace v kritických situacích

Vedoucí pracovníci snáze, v klidu a přitom efektivně vyřeší se svými podřízenými i nelehké situace, ve kterých by jinak pod tlakem reagovali buď neadekvátně, anebo naopak situaci vůbec neřešili. (pozitivní komunikace změn a nových cílů, reakce na námitky podřízených, konfliktní situace, jak říci NE, konstruktivní kritika...)

2/ Motivace vlastního týmu v těžkých časech

Vedoucí pracovník zjistí, jak a čím vším může i v nelehké době své podřízené motivovat a naučí se tyto nástroje aktivně a dlouhodobě používat, takže se jeho team stane pozitivnějším a výkonnějším.

3/ Efektivní řízení vlastního času dle aktuálních priorit

Vedoucí pracovník objeví nové možnosti time managementu, což jednoznačně povede k jejich lepší organizaci práce a lepším pracovním výkonům. Zlepšení organizace práce má nesporný vliv i na celkovou spokojenost zaměstnance, což se zpětně opět pozitivně promítá do kvalitnějších pracovních výkonů.

Více informací ke kurzu najdete v našem článku: https://www.eshop.bfz.cz/predstavujeme-kurzy/od-krize-k-vyssi-prosperite-firmy/

 

Akademie pro vedoucí pracovníky v době krize

Vybraný termín:

 Plzeňský kraj

Cena
7 260 Kč + 21% DPH

Kontaktovat dodavatele


Kontrola proti spamu. Kolik je deset a jedna ? Součet zapište číslicemi.